Gå til innhold

Heime med sjukt barn i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt som kasta opp i går kveld, fin i formen nå. (Omgangssjukå). Jeg har sjølv hatt den for eit par veker siden og rekner ikkje med å være smittebærer. Er heime fra jobb pga sjukt barn, men går det likevel ann å gå på basemøte på jobb, eller virker det rart? Møtet varer 1 time. 

Anonymkode: 00ae6...2fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ungen er komfortabel med å vere aleine, så ja.

Eg er ikkje heime frå jobb meir enn annakvar dag om ungane kastar opp, då far tek dei resten av dagane. Det går ikkje rundt om vi alle skal pålegge oss nærkontaktkarantene for eitt og alt.

Skrevet

Du kan fint dra. Det er barnet som er syk, ikke du. Hadde far vært hjemme med sykt barn, hadde jo du dratt på jobb. Det blir det samme. 

Anonymkode: 7bdd2...1d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Du kan fint dra. Det er barnet som er syk, ikke du. Hadde far vært hjemme med sykt barn, hadde jo du dratt på jobb. Det blir det samme. 

Anonymkode: 7bdd2...1d1

☆☆☆ skrev (8 minutter siden):

Om ungen er komfortabel med å vere aleine, så ja.

Eg er ikkje heime frå jobb meir enn annakvar dag om ungane kastar opp, då far tek dei resten av dagane. Det går ikkje rundt om vi alle skal pålegge oss nærkontaktkarantene for eitt og alt.

Ok, ja. Me deler og på det . Far var heime mandag då eit anna barn var sjukt. Barnet er 11 år så det går nok bra. 

Skrevet

Minste hos oss hadde oppkast og feber 1,5 døgn som eneste symptom på corona. Men nå tester de vel ikke barn lenger uansett?

Anonymkode: 6f2f4...fc1

Skrevet

Jeg ville visst det om jeg skulle i møte med deg så jeg kunne sittet på andre siden av rommet.

Anonymkode: 445c2...a5d

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg ville visst det om jeg skulle i møte med deg så jeg kunne sittet på andre siden av rommet.

Anonymkode: 445c2...a5d

Åh? Jeg har hatt omgangssjuke sjølv for to veker siden. På mandag var jeg på jobb sjølv om minsten var heime i omgangssjukkarantene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Minste hos oss hadde oppkast og feber 1,5 døgn som eneste symptom på corona. Men nå tester de vel ikke barn lenger uansett?

Anonymkode: 6f2f4...fc1

Nei, men omgangssjuka går i fleire klasser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...