Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 https://www.floyd.no/yas-maxikjole-sirala-sl-ankle-rose-violet Anonymkode: c35a1...357
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Kan fort bli litt ‘budeie i telt’ om man ikke er slank / smal Anonymkode: 7e010...54f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Nei. Kjolen har bred strikk i midjen så slike kjoler sitter da greit. Man blir ikke budeie. Empireliv er jo flatterende for en med litt mage. Og fyller du ut bedre med bryster så kan det bli veldig fint synes jeg. Eneste er at stoffet virker veldig lett og luftig, da henger den ofte litt mer utenpå kroppen og kan gjøre at du virker større. Skal man ha kjoler med litt volum er det viktig at den «henger litt tungt». Jeg kunne lett kjøpt denne. Empireliv er min venn. Muffinstopp mage. Anonymkode: 88598...d43
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 Jeg har denne i den andre fargen. Fasongen er tipp topp for meg. Jeg har den i L og den sitter som støpt. Ikke super slank . 172 høy og veier 71 kilo nå. Stoffet er deilig og mykt.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 Nei, du trenger ikke være superslank for å se fin ut i den kjolen. Sannsynligvis vil den sitte pent over litt mage, selv om det er vanskelig å vite sikkert før man har prøvd. På den annen side er den kjolen nok ikke så flatterende for en som er sterkt overvektig (om det skulle være en problemstilling) men det handler om andre ting enn hvordan den sitter i livet. Anonymkode: 00ed8...091
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #6 Skrevet 11. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Nei. Kjolen har bred strikk i midjen så slike kjoler sitter da greit. Man blir ikke budeie. Empireliv er jo flatterende for en med litt mage. Og fyller du ut bedre med bryster så kan det bli veldig fint synes jeg. Eneste er at stoffet virker veldig lett og luftig, da henger den ofte litt mer utenpå kroppen og kan gjøre at du virker større. Skal man ha kjoler med litt volum er det viktig at den «henger litt tungt». Jeg kunne lett kjøpt denne. Empireliv er min venn. Muffinstopp mage. Anonymkode: 88598...d43 Jeg vil heller si at det strikket i livet fremhever magen hvis man har litt mage. Det livet er ikke min venn. Anonymkode: 9eecc...3ab
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, du trenger ikke være superslank for å se fin ut i den kjolen. Sannsynligvis vil den sitte pent over litt mage, selv om det er vanskelig å vite sikkert før man har prøvd. På den annen side er den kjolen nok ikke så flatterende for en som er sterkt overvektig (om det skulle være en problemstilling) men det handler om andre ting enn hvordan den sitter i livet. Anonymkode: 00ed8...091 Er nok en L i denne tror jeg. Anonymkode: c35a1...357
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #8 Skrevet 11. mai 2022 Tenker at denne sikkert sitter penere på ei som har litt former. Modellen her var altfor tynn til denne kjolen, henger på som en uformelig sekk. Anonymkode: 5457c...db4
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #9 Skrevet 11. mai 2022 Nei, den kan sitte fint på en uten smal midje også. Jeg prøvde denne, men endte opp med å ikke kjøpe. Jeg har smal midje, men litt størrelse på puppene, og det synes jeg ikke at ble så fint for min del. Jeg er 174 og 78 kilo. Jeg måtte ha M, L hadde blitt altfor stort. Men det er nok avhengig av hvordan kroppen er bygd. @mamma til adhd gutt<3er jo mindre enn meg, men måtte ha en annen størrelse. Ville derfor helst dratt til butikk for å prøve. Anonymkode: 3953c...acf
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #10 Skrevet 11. mai 2022 Den modellen skriker "matrone" om du ikke er slank, og det der er heller ikke empireliv. Anonymkode: 950b3...d1d
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2022 #11 Skrevet 12. mai 2022 Ser ut som en strandkjole. Mine pupper ville ha hoppet ut helt av seg selv... Anonymkode: b50f7...da6
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. mai 2022 #12 Skrevet 12. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ser ut som en strandkjole. Mine pupper ville ha hoppet ut helt av seg selv... Anonymkode: b50f7...da6 Ja, stoffet og snittet er litt «strandkjole» . Kjøpte min til det formålet og valgte str så den sitter slik jeg liker den til det formålet . Ledig. Nydelig stoff på solkysset hud.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2022 #13 Skrevet 12. mai 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden): Ja, stoffet og snittet er litt «strandkjole» . Kjøpte min til det formålet og valgte str så den sitter slik jeg liker den til det formålet . Ledig. Nydelig stoff på solkysset hud. Solkysset hud😂🙈 Anonymkode: e1325...ab5
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2022 #14 Skrevet 12. mai 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Nei, den kan sitte fint på en uten smal midje også. Jeg prøvde denne, men endte opp med å ikke kjøpe. Jeg har smal midje, men litt størrelse på puppene, og det synes jeg ikke at ble så fint for min del. Jeg er 174 og 78 kilo. Jeg måtte ha M, L hadde blitt altfor stort. Men det er nok avhengig av hvordan kroppen er bygd. @mamma til adhd gutt<3er jo mindre enn meg, men måtte ha en annen størrelse. Ville derfor helst dratt til butikk for å prøve. Anonymkode: 3953c...acf Enig i den, har prøvd noen kjoler fra Floyd, jeg er 172 og veier mellom 70-74. M holder i massevis, sjelden de er formsydd, ofte bare løse strikk i livet. Kjolen er sikkert fin på noen, men hvis en ser på overdelen, blir den litt posete rundt og under puppene. Den henger jo, som om ikke vi damer har nok kompleks på det som henger fra før 😅 Anonymkode: 56652...e94
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #15 Skrevet 13. mai 2022 Takk for svar folkens ! Kjolen var superfin på! Anonymkode: c35a1...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå