Gå til innhold

Jobb i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt forkjølet, nyser, hodepine og slapp. Tenker jeg burde ha noen dager hjemme. Jobber med mennesker. Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: b4621...f3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk deg for korona. Her jeg bor har vi nå et større utbrudd på sykehjem.

Du har redusert allmennform, da er det greit å holde deg hjemme i morgen i hvert fall - men få sjekket deg.

Anonymkode: 37932...450

Skrevet

Jeg hadde sikkert tatt en paracet og gått på jobb, med mindre du jobber med gamle eller immunsupprimerte. 

Anonymkode: 8f363...9c4

Skrevet

Hadde ikke vært i form til å gå da. Dessuten kjedelig å smitte kollegaer. Teste ser jeg ingen grunn til.

Anonymkode: 3399f...32d

Skrevet

Nå er det jo lov å gå på jobb. Om man jobber med mennesker i risikogrupper så er det sikkert fortsatt retningslinjer å følge på jobb. 
Er du dårlig så blir du hjemme slik man alltid gjør når man er dårlig. Kan du jobbe så er det bare å dra på jobb. 

Anonymkode: 72b5d...35b

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Hadde ikke vært i form til å gå da. Dessuten kjedelig å smitte kollegaer. Teste ser jeg ingen grunn til.

Anonymkode: 3399f...32d

Er gode grunner til å teste seg!! Har hun korona så holder hun seg selvsagt hjemme. Er det kun forkjølese så tar hun en paracet eller to å går på jobb. STOR forskjell om det bare er en forkjølese eller om det er korona!

Anonymkode: aab39...1eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...