Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Ble livet ditt slik du ønsket og så for deg at det skulle bli? Det ble det overhodet ikke her og jeg sliter på alle mulige måter hver eneste dag, hvert eneste minutt🥺 Anonymkode: 5dd91...6ad
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 På en måte, ja. Jeg er gift med barndomskjæresten, har barn og jobb jeg trives i. Tenkte vel alltid at a4 livet var fint for meg. Men jeg trodde at vi skulle reise og oppleve mer, så det er et stort savn. Og så trodde jeg ikke at jeg skulle måtte leve med en altoppslukende sorg som aldri slipper. Anonymkode: 9cb83...59e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Nei det ble det ikke. Ene feilen etter den andre har jeg gjort. Men jeg må jo stå for de valgene jeg har tatt og gjøre det beste ut av det Anonymkode: f3609...ef1
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Nei, trodde vel ikke at jeg skulle bli utsatt for ulykker og sykdom såpass mange ganger i livet og at det skulle gjøre at lite gikk som det skulle. Forsøker å gjøre det beste ut av det begrensede livet jeg har, eneste måten å gjøre det på. Anonymkode: 6abc0...11d
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 Ja og nei og selvsagt ikke men helt fantastisk like vel. Anonymkode: ebb5e...e95
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 Jeg har aldri planlagt langt frem, så jeg har sluppet å bli skuffet når en ser bort fra en ting. Har levd et liv med masse opplevelser og har møtt veldig mange og ulike mennesker. Har bodd veldig mange steder også. Det er en bakdel med det, og det er at jeg ikke føler dyp tilhørighet noe sted. Det er litt trist, men ikke noen sorg. Anonymkode: da4f9...e1d
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 Vel, helt alene med 3 barn en psykisk utviklingshemmed. Nei så ikke dette for meg, men alikevell nyter jeg hvert minutt. Anonymkode: 79de9...7ec
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Slutt å klag! Herregud å sutrete folk er! Anonymkode: 56c38...4a2
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #9 Skrevet 10. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Slutt å klag! Herregud å sutrete folk er! Anonymkode: 56c38...4a2 Den var lite passende i tråden her. Anonymkode: da4f9...e1d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #10 Skrevet 11. mai 2022 Nei, jeg hadde ikke fantasi til å forestille meg hvor fint livet kan være ☀️ Anonymkode: f1a96...dce
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #11 Skrevet 11. mai 2022 Livet mitt har blitt mye finere enn jeg trodde når jeg var liten. Skal sies at oppveksten var veldig tøff, og mye svik fra mange. Jeg var og er nok et «løvetannbarn», som tåler mye. Og til slutt når jeg får nok så slår jeg meg opp og frem. Valgene mine har ikke alltid vært likt av andre, men de har vært riktige for meg. Veldig glad for alt som er skjedd. Jeg hadde ikke vært her jeg er nå uten. Vi har kun dette livet på jorden, velg å leve ditt liv. Følg hjertet, men bruk litt hodet før en tar valg og nye veier. Spurte ofte meg selv om jeg lever for andre eller meg. Gjør dette meg lykkelig og glad, eller andre rundt meg. Det å gi bort biter av en selv hver dag som en ønsker i bunnen å beholde selv, er ikke et liv som er lykkelig. Mens å gi det som en ønsker å gi av seg selv og det med glede er noe helt annet. Lykke til, husk, et liv.. Anonymkode: 2050f...eb7
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #12 Skrevet 11. mai 2022 Livet mitt er nå som jeg alltid har ønsket meg. Har vært igjennom noen fartsdumper og opplevd litt av hvert. men det resulterte i at jeg i dag sitter her med akkurat det livet jeg ønsket meg. setter stor pris på øyeblikkene vi har nå og er glad for at jeg selv gjennomførte de endringene for å selv bli lykkelig. Anonymkode: 54a3e...e6d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #13 Skrevet 11. mai 2022 Nei livet mitt ble overhodet ikke hva jeg så for meg. Og har virkelig fått det meste av motgang i livet. Men livet er fortsatt bra. Og jeg jobber hver dag, for at dagen i dag skal bli flott. Og jeg er veldig takknemlig for det bra jeg har i livet. Anonymkode: 94c5f...7ae
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #14 Skrevet 11. mai 2022 Nei, det har tatt mange uventede vendinger, både på godt og vondt, men generelt sett har det meste vært positivt. Sett utenfra er jeg nok såkalt "vellykket" (mann, barn, høy utdanning, svært god økonomi osv), men alle har sitt, også vi. Her har to av barna ganske store utfordringer, så det et mye bekymring og oppfølging knyttet til dette, og min helse er ikke helt på topp. Alt i alt har likevel livet blitt ganske bra, selv om det er helt annerledes enn slik jeg trodde det ville bli. Anonymkode: 0e7e1...93f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2022 #15 Skrevet 11. mai 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Livet mitt har blitt mye finere enn jeg trodde når jeg var liten. Skal sies at oppveksten var veldig tøff, og mye svik fra mange. Jeg var og er nok et «løvetannbarn», som tåler mye. Og til slutt når jeg får nok så slår jeg meg opp og frem. Valgene mine har ikke alltid vært likt av andre, men de har vært riktige for meg. Veldig glad for alt som er skjedd. Jeg hadde ikke vært her jeg er nå uten. Vi har kun dette livet på jorden, velg å leve ditt liv. Følg hjertet, men bruk litt hodet før en tar valg og nye veier. Spurte ofte meg selv om jeg lever for andre eller meg. Gjør dette meg lykkelig og glad, eller andre rundt meg. Det å gi bort biter av en selv hver dag som en ønsker i bunnen å beholde selv, er ikke et liv som er lykkelig. Mens å gi det som en ønsker å gi av seg selv og det med glede er noe helt annet. Lykke til, husk, et liv.. Anonymkode: 2050f...eb7 Jeg er også løvetannbarn. Nå er jeg i tillegg løvemamma, som kjemper en innbitt kamp for mitt barn. Livet har vært en berg og dalbane med opplevelser som har tappet meg for energi. Det har vært en lærerik opplevelse, jeg har kjent på kroppen hvordan det er å leve når familien har usynlige diagnoser, når barna ikke får den tilretteleggingen på skolen som de trenger, hvordan alkoholen kan ødelegge en familie++Det har vært tungt, og jeg er sliten, har møtt veggen. Likevel, jeg ville ikke vært foruten mye av dette. Det har gitt meg en kunnskap om mennesker som mange andre ikke forstår. Anonymkode: 4d70f...951
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2022 #16 Skrevet 12. mai 2022 Nei, det ligner ikke engang! Men jeg har bestemt meg for å være lykkelig, så da er jeg det. Anonymkode: 407d9...c12
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2022 #17 Skrevet 12. mai 2022 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Jeg er også løvetannbarn. Nå er jeg i tillegg løvemamma, som kjemper en innbitt kamp for mitt barn. Livet har vært en berg og dalbane med opplevelser som har tappet meg for energi. Det har vært en lærerik opplevelse, jeg har kjent på kroppen hvordan det er å leve når familien har usynlige diagnoser, når barna ikke får den tilretteleggingen på skolen som de trenger, hvordan alkoholen kan ødelegge en familie++Det har vært tungt, og jeg er sliten, har møtt veggen. Likevel, jeg ville ikke vært foruten mye av dette. Det har gitt meg en kunnskap om mennesker som mange andre ikke forstår. Anonymkode: 4d70f...951 Skjønner veldig godt hva du mener. Har det sånn selv, og har hatt mange prøvelser i oppveksten. Noe kunne jeg med fordel har vært foruten. Men jeg har lært masse på veien, og ser at jeg har en styrke mange andre ikke har. Anonymkode: 5b298...56b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2022 #18 Skrevet 12. mai 2022 Nei, og da jeg ble syk av stress forstod jeg at jeg måtte gjøre endringer. Noe kan man ikke endre så mye på; omsorg for de rundt deg som er avhengige av din hjelp (barn, annen familie og nære venner) vil være der i ulikt omfang og intensitet. Egen sykdom må man håndtere så godt man kan med livsstilstilpasninger og eventuelt hjelp fra helsevesenet. Ulykker skjer, sånn er det bare. For meg ble det viktig å finne en jobb jeg trivdes i, slik at jobben ikke ble enda en ting jeg bare måtte presse meg gjennom. Deretter måtte jeg legge langtidsplaner og sette meg langsiktige mål. Jeg måtte rett og slett ta regi over eget liv. Det virket nær sagt umulig i starten, men med disiplin og hardt arbeid fikk jeg stablet livet sammen igjen. Nå har jeg det fint, men på en helt annen måte enn jeg så for meg da jeg var 20. Anonymkode: 97c40...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå