Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Jeg oppdaget at passet til minste var utgått. Fikk time 1. september da jeg skulle bestille forrige uke. Så fikk jeg tips her om å sjekke fredag kveld/lørdag morgen. Nå har jeg fått time på torsdag. Jeg hadde bare resignert og trodd løpet var kjørt. Så takk for tips. Ferien er reddet. 😊 Anonymkode: ddc35...dfe
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Så bra. Men ikke ta gleden helt på forskudd da, her er var det minst 5 ukers ventetid på å få produsert passet for to uker siden og de regnet med lenger og lenger ventetid mot sommeren. Det KAN ta et par måneder før du faktisk får passet... Anonymkode: d7b18...bc1
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Så bra. Men ikke ta gleden helt på forskudd da, her er var det minst 5 ukers ventetid på å få produsert passet for to uker siden og de regnet med lenger og lenger ventetid mot sommeren. Det KAN ta et par måneder før du faktisk får passet... Anonymkode: d7b18...bc1 Høres rart ut. Pleier å ta ca 10 dager. Anonymkode: 0dcb4...e3e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Så bra. Men ikke ta gleden helt på forskudd da, her er var det minst 5 ukers ventetid på å få produsert passet for to uker siden og de regnet med lenger og lenger ventetid mot sommeren. Det KAN ta et par måneder før du faktisk får passet... Anonymkode: d7b18...bc1 Jeg vet. Men vi skal ikke reise før i August så håpet lever. 😊 Anonymkode: ddc35...dfe
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Høres rart ut. Pleier å ta ca 10 dager. Anonymkode: 0dcb4...e3e Når det er manko på det passet lages av, tar det lengre tid. https://www.nrk.no/norge/alvorlige-problemer-med-produksjon-av-pass-og-id-kort-1.15913220 Anonymkode: b10c5...ada
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Høres rart ut. Pleier å ta ca 10 dager. Anonymkode: 0dcb4...e3e På politiet sin nettside står det at pr 4.mai er det 6 ukers ventetid... Anonymkode: d7b18...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå