Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #26 Skrevet 10. mai 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Pengene går ut av landet. Anonymkode: a189a...57e Pengene gikk til de med gode idéer som jobbet hardt og laget noe folk ville ha. Anonymkode: da2e4...dd1
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #27 Skrevet 10. mai 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Åh... Så trist. Anonymkode: e58b1...a6c Du kan jo ikke ha savnet butikken så veldig siden det tok deg ti år å oppdage at den er borte. Anonymkode: e0415...b21
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #28 Skrevet 10. mai 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Dette skjedde vel i 2015/16. Har du akkurat oppdaget at de er borte? Anonymkode: 78c8b...123 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det er jo mange år siden det skjedde. Snart 10 år. Mener det forsvant i 2014 eller noe. Anonymkode: 63087...a1b Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Du kan jo ikke ha savnet butikken så veldig siden det tok deg ti år å oppdage at den er borte. Anonymkode: e0415...b21 En riktig god dag til dere også! 😊 PS. Jeg har bare spurt om hvorfor de ble borte, ikke om de er borte. Når jeg fikk det med meg vet jeg ikke, men det er en stund siden. Jeg har bare ikke tenkt over hvorfor de var borte før. Her er det mange som vet så mye forskjellig, derfor spurte jeg her. Takk for all kjærligheten dere er med på å spre! ❤️ Anonymkode: e58b1...a6c
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #29 Skrevet 10. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): En riktig god dag til dere også! 😊 PS. Jeg har bare spurt om hvorfor de ble borte, ikke om de er borte. Når jeg fikk det med meg vet jeg ikke, men det er en stund siden. Jeg har bare ikke tenkt over hvorfor de var borte før. Her er det mange som vet så mye forskjellig, derfor spurte jeg her. Takk for all kjærligheten dere er med på å spre! ❤️ Anonymkode: e58b1...a6c Det er sånn det er her på forumet. Jeg skrev en gang et innlegg her om at jeg syntes det var dumt at barneyoghurt bare kom i multipakker med forskjellige smaker, ettersom mange barn (inkludert mitt) bare liker noen av smakene. Da fikk jeg en del overhøvlinger, det var ikke måte på hvor negativt og lite konstruktiv jeg var siden jeg så problemer i sånne småting 😆 Om det er noen som har glede av å komme med slike tilbakemeldinger, så er det jo fint at de gjør det her. På den måten har forumet også sin misjon. Anonymkode: 25f1e...77a
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2022 #30 Skrevet 10. mai 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Da du var barn. Det het samvirkelag da jeg var barn. Anonymkode: 490f0...812 STFU. Anonymkode: ec97f...0f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå