Ekspatt Skrevet 9. mai 2022 #26 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nĂ„): Da blir vi sittende med en bunad til mange tusen som ikke blir brukt Anonymkode: db2f9...b32 Hvis det er sĂ„ ille, bĂžr dere kanskje revurdere om hun er moden nok.Â
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #27 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nÄ): Da blir vi sittende med en bunad til mange tusen som ikke blir brukt Anonymkode: db2f9...b32 Hvis hun ikke kan ta ansvar for valget sitt, sÄ hadde jeg heller ikke gitt bunad nÄ, men ventet til hun ble eldre. Anonymkode: 6b1da...992
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #28 Skrevet 9. mai 2022 Ekspatt skrev (3 minutter siden): Hvis det er sÄ ille, bÞr dere kanskje revurdere om hun er moden nok. Det vurderer jeg hele tiden om jeg kjÞper plagg til over 200 Anonymkode: db2f9...b32
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #29 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det vurderer jeg hele tiden om jeg kjÞper plagg til over 200 Anonymkode: db2f9...b32 Ikke kjÞp bunad, da. Hun er Äpenbart ikke moden nok. Anonymkode: 8098a...3e6
sug lut Skrevet 9. mai 2022 #30 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Da blir vi sittende med en bunad til mange tusen som ikke blir brukt Anonymkode: db2f9...b32 Da kan hun ha det sĂ„ godt og fĂ„r furte i kjedelige kjoler til hun en dag vokser seg til fornuftÂ
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #31 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Jeg synes ikke de er like. Den ene har «rosemaling»-mÞnster, og den andre har blÄveis bÄde pÄ skjorten og kjolen. Anonymkode: db2f9...b32 Joda, broderiene er forskjellige. Men type bunad er ganske lik, passformen er ganske lik, begge er ganske ordinÊr stakk med broderier pÄ. Jeg personlig liker Nedre Buskerud best av de to, men det er jo smak og behag. Jeg synes jenta skal fÄ til en bestemt dato, vi mÄ bestille den og den datoen sÄ da mÄ du ha bestemt deg. Google de litt, se pÄ bilder, tenk over dagen i dag og fremtiden. Om du skal studere i et annet fylke og feire 17.mai der, om du gifter deg og flytter til et annet sted i landet, hvilken bunad tenker du at du stolt vil vise frem? Ikke tenk bare pÄ i Är og de neste tre Ärene, prÞv Ä tenke litt fremover, hvilken fÞler du at du har stÞrst tilknytning til og hvilken vil du resten av livet bÊre med stolthet. Det kan vÊre viktig hvilken bunad sÞstre, kusiner, mamma og bestemor har ogsÄ nÄr det kommer til samhold og tilknytning, det Ä ha lik bunad som mamma kan etterhvert bli viktig. SÄ mÄ hun ta et valg og stÄ for det valget. Om hun ombestemmer seg og nekter bruke bunaden sÄ er ikke det ditt problem egentlig, da vil hun bli voksen og ha en bunad hun ikke vil bruke. Hun mÄ lÊre Ä ta konsekvensen av sine valg, og kanskje vil hun selge den og kjÞpe seg den andre nÄr hun blir voksen, det fÄr bli hennes valg det ogsÄ. Ikke legg for mye press pÄ henne, sÊrlig om du av erfaring vet at hun ofte velger det motsatte av det du sier. Gi henne ansvaret for Ä ta et valg selv. Hun er snart voksen og mÄ lÊre seg det. Jeg har beslutsomhetsvegring selv, og det er noe dritt  Anonymkode: ec854...74e
prebs Skrevet 9. mai 2022 #32 Skrevet 9. mai 2022 Jeg synes rĂžykenbunaden var desidert finest. Uten at det hjelper deg hva jeg synes. đ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ