mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Helt nydelig! Herlig underholdning og mye smil og latter. Kun god stemning 😊😊
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Bortsett fra at jeg er så lei av gjenbruk av kjendiser så var programmet helt ok. Anonymkode: 8dbe1...542
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Viktig program som ufarliggjør en underholdingsform og uttrykksform som er viktig for mange. Mannen i huset fikk seg en vekker da han lærte at det ikke er det samme som å være transseksuell (ønske å være dame, eller gå i dameklær på privaten), men en form for show og teater/miming. For noen, sikkert, men ikke for alle. Anonymkode: d68f1...130
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Viktig program som ufarliggjør en underholdingsform og uttrykksform som er viktig for mange. Mannen i huset fikk seg en vekker da han lærte at det ikke er det samme som å være transseksuell (ønske å være dame, eller gå i dameklær på privaten), men en form for show og teater/miming. For noen, sikkert, men ikke for alle. Anonymkode: d68f1...130 Viktig program er vel å dra det litt langt! At mannen din er kunnskapsløs og må lære av oppbrukte kjendiser på tv er egentlig bare synd. Anonymkode: 7e1a4...d47
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Viktig program er vel å dra det litt langt! At mannen din er kunnskapsløs og må lære av oppbrukte kjendiser på tv er egentlig bare synd. Anonymkode: 7e1a4...d47 Nei, det er helt greit. At du må benytte denne anledningen til å spre gruff, det er egentlig skikkelig synd. Anonymkode: 8dbe1...542
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Viktig program er vel å dra det litt langt! At mannen din er kunnskapsløs og må lære av oppbrukte kjendiser på tv er egentlig bare synd. Anonymkode: 7e1a4...d47 LOL Anonymkode: f2d51...1f9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Viktig program er vel å dra det litt langt! At mannen din er kunnskapsløs og må lære av oppbrukte kjendiser på tv er egentlig bare synd. Anonymkode: 7e1a4...d47 Og hvor har du fått kunnskapen din fra? Sett på tv? TikTok? Eller, du har vel lest det i leksikon kanskje? 😂 Anonymkode: d68f1...130
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Og hvor har du fått kunnskapen din fra? Sett på tv? TikTok? Eller, du har vel lest det i leksikon kanskje? 😂 Anonymkode: d68f1...130 I rest my case. Du gjør det overflødig med flere kommentarer. Anonymkode: 7e1a4...d47
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #10 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Viktig program er vel å dra det litt langt! At mannen din er kunnskapsløs og må lære av oppbrukte kjendiser på tv er egentlig bare synd. Anonymkode: 7e1a4...d47 🤦♀️ Anonymkode: c6414...794
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #11 Skrevet 9. mai 2022 Både bra og dårlig. Jeg har bekjente som har vært innom slikt, så jeg syns dette blir litt styrete og heisa opp. Det er ikke helt den siden jeg er kjent med, men jeg tror det er positivt at slikt kommer på tv. Det er kjempe gøy å se folk forandre seg så,hvertfall ett menneske jeg har sett i dagliglivet før. Jeg vet jeg må sette på dette programmet når min svigersønn er her, for han må herdes litt som min datter sier. Jeg har venner og bekjente som er veldig ulike og dette er en grei måte å la han se vår reaksjon og bli litt vant. En grei måte å få igang en diskusjon på også. Anonymkode: 614ef...cf7
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #12 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): I rest my case. Du gjør det overflødig med flere kommentarer. Anonymkode: 7e1a4...d47 Godt du ser det selv. Kommentarene dine er jo puteflaue. Anonymkode: 8dbe1...542
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå