Gå til innhold

Det fins en dritsexy norsk mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er Sanddeep Singh. Han er laidback, dyp, intelligent, ujålete og har verdens mest sexy glimt i øyet. På toppen av alt har han også sin egen stil med kule klær og hårfrisyrer uten å bli pinlig forfengelig. Ville bare dele det. Jeg vet ikke om en eneste sexy nordmenn utenom han! 

Anonymkode: 63cb9...4cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tobias sandelmann yummy :) og en ung nicolai cleve brock, ikke så kjekk lengre nå

Anonymkode: 9cfc0...785

Skrevet

Vet ikke om jeg vil definere som dritsexy, for min del er det forbeholdt mannen min, med unntak av Henry Cavill 😅 Jeg er usikker på om han er en mann, eller bare en perfeksjonert skapning. Eneste grunnen til at jeg gidder å se på superheltfilmer 🙈

Men det håret hans 😍 Det er altså så utrolig fint og kult. Jeg digger håret hans. 

Anonymkode: 94e5e...515

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Tobias sandelmann yummy :) og en ung nicolai cleve brock, ikke så kjekk lengre nå

Anonymkode: 9cfc0...785

Nicolay Cleve Brock er utvilsomt pen. Det er bare at han har så snurt personlighet  :-) ikke så sexy med andre ord. I mine øyne da vel og merke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Og det er Sanddeep Singh. Han er laidback, dyp, intelligent, ujålete og har verdens mest sexy glimt i øyet. På toppen av alt har han også sin egen stil med kule klær og hårfrisyrer uten å bli pinlig forfengelig. Ville bare dele det. Jeg vet ikke om en eneste sexy nordmenn utenom han! 

Han er søt. 😊

Anonymkode: 0183c...cd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...