Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Og det er Sanddeep Singh. Han er laidback, dyp, intelligent, ujålete og har verdens mest sexy glimt i øyet. På toppen av alt har han også sin egen stil med kule klær og hårfrisyrer uten å bli pinlig forfengelig. Ville bare dele det. Jeg vet ikke om en eneste sexy nordmenn utenom han! Anonymkode: 63cb9...4cd
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Tobias sandelmann yummy og en ung nicolai cleve brock, ikke så kjekk lengre nå Anonymkode: 9cfc0...785
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Vet ikke om jeg vil definere som dritsexy, for min del er det forbeholdt mannen min, med unntak av Henry Cavill 😅 Jeg er usikker på om han er en mann, eller bare en perfeksjonert skapning. Eneste grunnen til at jeg gidder å se på superheltfilmer 🙈 Men det håret hans 😍 Det er altså så utrolig fint og kult. Jeg digger håret hans. Anonymkode: 94e5e...515
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Tobias sandelmann yummy og en ung nicolai cleve brock, ikke så kjekk lengre nå Anonymkode: 9cfc0...785 Nicolay Cleve Brock er utvilsomt pen. Det er bare at han har så snurt personlighet :-) ikke så sexy med andre ord. I mine øyne da vel og merke. Anonymkode: 63cb9...4cd
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Og det er Sanddeep Singh. Han er laidback, dyp, intelligent, ujålete og har verdens mest sexy glimt i øyet. På toppen av alt har han også sin egen stil med kule klær og hårfrisyrer uten å bli pinlig forfengelig. Ville bare dele det. Jeg vet ikke om en eneste sexy nordmenn utenom han! Anonymkode: 63cb9...4cd Han er søt. 😊 Anonymkode: 0183c...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå