Gå til innhold

Ungdommer på 17 Mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør deres ungdommer på 17 Mai. Min er 14 pr no og vil ikke gå i tog. Gikk i tog og spilte i kors hele barneskolen, så nå skal han få slippe. Vi bruker å bare være hjemme på 17 Mai etter toget. Så i år vil han sove litt lengere og kose seg hjemme og møte venner utpå ettermiddagen. 

Anonymkode: 93688...d30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13 og 15 åringen skal gå i tog, det gjør man ut ungdomsskolen her.

Så skal de se på russetog og borgertog med venner før vi skal grille hos noen naboer som har barn på samme alder.

18 åringen skal ut i båt med noen venner.

Anonymkode: e7bbb...7b5

Skrevet

Jeg syns det er så fint når ungdom går i tog. Tøft. 

Det er greit at de ikke vil også. Det er alltids noen som vil gå. 

Anonymkode: 841ee...e8a

Skrevet
12 minutes ago, Anonym bruker said:

Hva gjør deres ungdommer på 17 Mai. Min er 14 pr no og vil ikke gå i tog. Gikk i tog og spilte i kors hele barneskolen, så nå skal han få slippe. Vi bruker å bare være hjemme på 17 Mai etter toget. Så i år vil han sove litt lengere og kose seg hjemme og møte venner utpå ettermiddagen. 

Mine på 13 og 16 skal gå i tog, så skal de med venner i byen og på kvelden skal vi til besteforeldrene.

Anonymkode: 2c954...c69

Skrevet

Han på 16 år skal gå i tog, og ho på 18år skal se på med oss. 
Etter toget skal vi hjem å spise pølser med familien, ha litt konkurranser/leker og spise kaker.. Så drar ungdommene og er med venner etterhvert.

Skrevet

Våre er alle for gamle til å gå i tog, for de slutter etter barneskolen her. Eldste skal feire med venner hele dagen, men kommer hjem først på frokost. Mellomste er russ så han ser vi i hovedtoget i byen og så er det grilling resten av dagen og bare kos og avslapping i hagen har yngste på 15 bestemt. 

Anonymkode: 3819e...220

Skrevet

Her blir det avslapping på ungdommer og meg. De små er hos faren, og han følger dem opp på skolen. Vi skal dra og se på småbarna gå i tog, da.

Anonymkode: fec14...113

Skrevet

14 åringen må gå i tog, det samme med broren på 9. Søstra på 18 skal jobbe :(

Anonymkode: a8db1...0e8

Skrevet

Frokost med venner. Den ene på 15 skal gå i tog. Hun på 17 skal se på toget. Toget starter 08.00 her så det er ganske tidlig.

Så skal alle treffes til leker på skolen og mat hjemme med familien før de skal treffe venner igjen sent på dagen.

Anonymkode: 040c1...597

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

14 åringen må gå i tog, det samme med broren på 9. Søstra på 18 skal jobbe :(

Fint å jobbe den dagen. Det pleier å være godt betalt 😊

Skrevet

Vår ungdom skal grille med venner ser det ut til. Veldig hyggelig!

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Fint å jobbe den dagen. Det pleier å være godt betalt 😊

Absolutt. Men hun ville helst sett broren i toget for første gang :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Så som en helt vanlig helgedag?

Anonymkode: 0bdfc...b5e

Skrevet

Gå i toget for siste gang, går i 10. klasse, gøy med mange tilskuere i Oslo. Være med venner etterpå,

de er noen venninner som skal ha felles lunsj etter toget 🇳🇴

Anonymkode: 05970...7a7

Skrevet

Jeg skulle ønske folk klarte å skrive riktig. Er vi ikke voksne, med fullført skolegang  bak oss?

17. mai!

Ikke 17 mai, ikke 17 Mai, ikke 17. Mai.

Helt utrolig at det går an.

Anonymkode: cd755...0fc

Skrevet

14 åringen her skal først på frokost hos ei venninne, så reiser de til Drammen og ser på russetoget

Anonymkode: 78c76...4e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg skulle ønske folk klarte å skrive riktig. Er vi ikke voksne, med fullført skolegang  bak oss?

17. mai!

Ikke 17 mai, ikke 17 Mai, ikke 17. Mai.

Helt utrolig at det går an.

Anonymkode: cd755...0fc

:sovne:

Anonymkode: 8f198...e09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...