Gå til innhold

iPhone SE, noen som kjenner til denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stor ungdom med adhd. Har brukt ufattelig mye penger på telefoner og reparasjoner av disse. Har nå landet på å bestille en SE, da den skal tåle mer. Så får jeg høre at den har dårlig kamera, og at det er en dårlig telefon. Stemmer dette? Har bestilt den med best minne og 5G. Er kameraet så dårlig som en kompis vil ga det til?

Anonymkode: e8a32...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med den i alle fall. Den har jo sikkert ikke like mye ekstra som de dyrere telefonene, men den holder i massevis for meg. :) Jeg synes bildene blir bra også. Ser mye mer forskjell på bildekvaliteten på SE og min gamle telefon (5s), enn på SE og de dyrere. Men jeg er ingen ekspert på fotografering altså.

Er kompisen av den typen som mener alt annet enn det beste (og dyreste) er dårlig kanskje? Hvis ungdommen din også er sånn, så blir jo det relevant, men jeg ville uansett ikke kjøpt noe dyrere til noen som ofte får telefonen ødelagt.

Anonymkode: b4096...8d6

Skrevet

Det er en helt grei og rimelig telefon.

20 åringen min vurderte den, men endte på en 12'er for den er nedre uten å være svindyr 

Men det er jo forskjell på hva en 12 åring og hva en 18 åring er fornøyd med også...

Det viktigste er å investere i et godt deksel, det er viktig med de litt "sleivete" barna. Jeg har en sånn 15 åring, som har knust flere skjermer. Hun har nå en 12'er med godt deksel.

Anonymkode: d2510...415

Skrevet

Dette er faktisk snakk om en 19-åring..! I forhold til hva jeg har lest meg opp på, så skal SE-en tåle mer, i forhold til slag og dunk. DET er jo en stor fordel.

Hun bruker jo telefonen mye, i hovedsak til å ta bilder og å være på sosiale medier. Dermed ble det den med best minne, 256GB. Håper hun blir fornøyd med den😅.

Vil «alle» kunne se hvilken telefon hun har, rent utseendemessig?

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Har en stor ungdom med adhd. Har brukt ufattelig mye penger på telefoner og reparasjoner av disse. Har nå landet på å bestille en SE, da den skal tåle mer. Så får jeg høre at den har dårlig kamera, og at det er en dårlig telefon. Stemmer dette? Har bestilt den med best minne og 5G. Er kameraet så dårlig som en kompis vil ga det til?

sønnen her er veldig fornøyd med den :)

Anonymkode: 3b4a1...0ba

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Dette er faktisk snakk om en 19-åring..! I forhold til hva jeg har lest meg opp på, så skal SE-en tåle mer, i forhold til slag og dunk. DET er jo en stor fordel.

Hun bruker jo telefonen mye, i hovedsak til å ta bilder og å være på sosiale medier. Dermed ble det den med best minne, 256GB. Håper hun blir fornøyd med den😅.

Vil «alle» kunne se hvilken telefon hun har, rent utseendemessig?

Hvorfor sjekker du ikke opp desse « grønne» nettbutikkene . De tar inn mobiltelefoner, fikser dem helt opp, og selges til en ok pris, med 2 års garanti.

Kjøpte mobil der til min gutt( med adhd) , var da en IPhone 7, men ga bare 1500kr for den for ca 2 år siden. Holder fortsatt til han( er da 12 år ). 

Anonymkode: 58405...c5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...