Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #26 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): "Vedkommende" høres veldig generelt ut ja. Anonymkode: c8936...cfa Seriøst? Anonymkode: 2565f...922
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #27 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): ...uten å bruke hersketeknikker og som er aggresive. Er dere normalt veldig konfliktsky og unnvikende ovenfor mennesker i virkeligheten? Anonymkode: 2565f...922 Er vel ikke så veldig aggressiv, og bruker aldri hersketeknikk her, men har null problem å kalle noen for en idiot hvis de oppfører seg som en idiot. Anonymkode: 99156...171
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #28 Skrevet 9. mai 2022 Jøss. Klubbkveld for passivaggressive i denne tråden? Anonymkode: 3f12c...8db
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #29 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Er vel ikke så veldig aggressiv, og bruker aldri hersketeknikk her, men har null problem å kalle noen for en idiot hvis de oppfører seg som en idiot. Anonymkode: 99156...171 Det er aggresivt å kalle noen idiot... Det kan også være hersketeknikk. Jeg ville aldri ha kalt noen for sånt, men jeg ble kalt jævla idiot her selv. Mulig det var deg.. Men akkurat da lo jeg bare, for jeg skjønte greia. Og tenkte at gud så lyst jeg har til å si det selv iblant. Det er bare ikke noe jeg gjør da. Anonymkode: 2565f...922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå