Gå til innhold

Hvorfor er alle kjoler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..flagrete, vide, blomstrete kreasjoner? Floyd, bytimo etc. Jeg leter etter en kjole men finner INGEN jeg liker!! Formløse greier som henger som en sekk på de fleste. Er det for å skjule kroppen sin man bruker slike? Kunne like gjerne brukt burka! 

Anonymkode: 228cc...fda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moten i år passer ikke meg heller. Veldig miljøvennlig for da blir jeg nødt til å bruke det jeg allerede har i skapet.

Anonymkode: a0fcd...d67

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Moten i år passer ikke meg heller. Veldig miljøvennlig for da blir jeg nødt til å bruke det jeg allerede har i skapet.

Anonymkode: a0fcd...d67

Hva liker du da? Det må jo finnes noe som passer andre enn de som liker "standardmoten"...

Skrevet

Jeg har sett mange andre som er mer tettsittende i butikkvinduer (husker ikke hvilke, noen er lokale butikker uten kjedetilknytning, men ikke alle). Problemet med dem er at de alle synes å være så korte på livet, så for meg som er noenlunde høy og har markert midje, så blir disse like feil som de som er som sekker. Men, men, noen ser jo bra ut i begge disse kjoletypene, så det kommer vel noe for meg et år igjen også ;)

Har forresten også sett både veldig vide og mer tettsittende, men som har vært superkorte, og egentlig ikke til å bruke annet enn hvis du skal stå i ro på en helt vindstille dag...

Så én på en eller annen nettside som jeg tenkte "DEN vil jeg ha!". Men den kostet 2995 kr, så helt uaktuell den også 🤪

Anonymkode: c87ec...576

Skrevet

Når jeg velger "kjoler" inne på Zalando, og så setter inn filteret "ensfarget", får jeg opp intet mindre enn 5989 produkter. Det burde være mulig å finne en kjole da. 

Anonymkode: 461d3...afc

Skrevet

Mote er trender. Nå er trenden denne. Derfor jeg kjøper litt mer kvalitetskjole når jeg finner noe jeg liker, da har jeg kjoler i maaaaange år og slipper å forholde meg til «dagens mote» 😂

Hilse gamla med kjoler i skapet som er fra 20 år og yngre. 

Anonymkode: e2813...917

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

..flagrete, vide, blomstrete kreasjoner? Floyd, bytimo etc. Jeg leter etter en kjole men finner INGEN jeg liker!! Formløse greier som henger som en sekk på de fleste. Er det for å skjule kroppen sin man bruker slike? Kunne like gjerne brukt burka! 

Jeg elsker løse kjoler som er på moten nå. Synes det er deilig i varmen. Ikke for å skjule kroppen på noen som helst måte😊

Skrevet

Jeg er enig. Det er veldig mye flagrende, blomstrete, «volangete» tøy ute nå. Har du sjekket Ralph Lauren? Der pleier det å være mulig å finne mer klassiske kjoler. Karen Millen har også ofte mye fint, men de har kanskje ikke utsalg i Norge lenger?

Anonymkode: fc364...ff0

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg er enig. Det er veldig mye flagrende, blomstrete, «volangete» tøy ute nå. Har du sjekket Ralph Lauren? Der pleier det å være mulig å finne mer klassiske kjoler. Karen Millen har også ofte mye fint, men de har kanskje ikke utsalg i Norge lenger?

Anonymkode: fc364...ff0

Ja, også sånn tynt, ekkelt Floydkjole-stoff som det ikke er noe hold i. Takk for tips, skal sjekke begge merkene! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mote er trender. Nå er trenden denne. Derfor jeg kjøper litt mer kvalitetskjole når jeg finner noe jeg liker, da har jeg kjoler i maaaaange år og slipper å forholde meg til «dagens mote» 😂

Hilse gamla med kjoler i skapet som er fra 20 år og yngre. 

Smart av deg og godt tips, men nå trenger jeg en kjole før torsdag :) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Smart av deg og godt tips, men nå trenger jeg en kjole før torsdag :) 

Sjekk jumperfabriken sine, de er litt retro og tidløse. 

Skrevet

Jeg har kjøpt meg noen nye sommerkjoler, og de er alle omslagskjoler, men de er blomstrete da. Men har sett noen ensfargede modeller og. Jeg har kjøpt de fleste på indiska.

Anonymkode: 2260d...985

Skrevet

Akkurat nå er jeg veldig takknemlig for de kjolene, og ja, for å skjule kroppen min. Fram til for noen år siden hadde jeg en perfekt, veltrent timeglassfigur og kunne gå med hva som helst av tettsittende plagg, men så ble jeg veldig syk og la på med 20 kg. Så nå føler jeg for å skjule meg. Har frisknet til nå og gått ned 5 kg, men har en lang vei igjen. 

Anonymkode: a78ad...4bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...