Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Hva tenker dere om kvinner som er horer? Anonymkode: 88a83...701
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Mener du prostituerte? Jeg tenker ikke så mye om de, det ligger nok mye vond historie bak hos de fleste som har det som profesjon. Jeg tenker MYE om menn som kjøper sex 🤬 Anonymkode: 8d8bc...8fb
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Veldig lite egentlig. Anonymkode: 81c6f...3c5
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Jeg synes ordet høre er så negativt ladet, det har blitt et skjellsord som brukes også på kvinner som ikke selger sex. At noen i dag blir kalt høre trenger ikke ha noe med prostitusjon å gjøre i det hele tatt... Men prostitusjon er i mine øyne i stor grad negativt. Jeg tror ikke det er mange kvinner som velger å selge sex "for gøy". Det er mange tragiske skjebner bak behovet for penger. Anonymkode: de4d0...67c
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes ordet høre er så negativt ladet, det har blitt et skjellsord som brukes også på kvinner som ikke selger sex. At noen i dag blir kalt høre trenger ikke ha noe med prostitusjon å gjøre i det hele tatt... Men prostitusjon er i mine øyne i stor grad negativt. Jeg tror ikke det er mange kvinner som velger å selge sex "for gøy". Det er mange tragiske skjebner bak behovet for penger. Anonymkode: de4d0...67c Høre = hore Autokorrekt... Anonymkode: de4d0...67c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hva tenker dere om kvinner som er horer? Anonymkode: 88a83...701 Jeg tenker først og fremst at ordet «hore» kan kuttes ut i en diskusjon om kjøp og salg av sex. Når det er sagt så tenker jeg som hun over at det ofte er en historie bak det å selge kroppen sin. Jeg tenker at man bør tenke seg kraftig om før man dømmer disse jentene og tenker at de som utnytter jentene bør dømmes hardt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 Det jeg tenker om sexarbeidere er at de er veldig utsatt for utnyttelse og menneskehandel, selv de som jobber under mer ordnede forhold på innemarkedet. Jeg tenker også at voksne mennesker har rett til å bestemme om de vil selge sex. Problemet er at det for mange er noe de gjør fordi de er i en desperat situasjon. Anonymkode: c0a24...3a3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Skrevet 8. mai 2022 Tror det er ingen som har én tanke om prostituerte. Det er litt forskjell på en tenåring som er blitt utsatt for trafikking og en sugar baby, for å sette det på spissen. Og hva slags baggasje folk har, det vet vi jo ikke Anonymkode: 8225d...d17
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #9 Skrevet 8. mai 2022 Jeg synes for det meste veldig synd i de som er prostituerte. De færreste er dette frivillig, og det må være en utrolig fortvilet situasjon å havne i. Jeg synes også litt synd i de få som er det frivillig fordi jeg ikke tror de fullt ut forstår hvor ødeleggende det kan være for dem på sikt. Anonymkode: f690e...2a7
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #10 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mener du prostituerte? Når noen sier, "du din j-la hore", mener de da, "du din j-la prostituerte"? Når noen sier, "nå har Lise dratt med seg en ny mann hjem, hun er så horete altså", mener de da, "nå har Lise dratt med seg en ny mann hjem, hun er så prostituert altså"? Anonymkode: 88a83...701
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #11 Skrevet 8. mai 2022 Jeg liker at det utvikler seg til en konstruktiv tråd og at ingen hiver seg på hi sin gjennomsiktige intensjon om å shame andre kvinner 👍🏼❤️ Anonymkode: 8d8bc...8fb
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #12 Skrevet 8. mai 2022 De er prostituerte og har én ting felles. Ellers er de like forskjellige som alle andre, og man kan tenke hva man vil om yrket deres, men det er heller ikke sånn at det er synd på dem alle eller at de har valget mellom helvete og å prostituere seg. Noen har prostitusjon som biinntekt, noen driver med lang utdannelse, og noen er mødre som vil ha god økonomi for barnas skyld. Noen opererer alene, mens andre er under beskyttelse av det vi kaller hallik. En del av de prostituerte som pendler hjemlandet-Norge er som regel under beskyttelse. Det er de som oppsøker miljøet og ingen som hverken tvinger dem eller presser dem. Disse kommer gjerne fra land i Europa. Det er selvfølgelig også jenter som er utsatt for både tvang og vold, og som på grunn av rusmisbruk er tvunget til å prostituere seg. Det er mange skjebner i ulike miljø og fra ulike land. Så er det de som lever av dette fordi de er tvunget og på grunn av dyp fattigdom. Da er vi i andre korrupte land hvor lover og regler ikke blir overholdt av noen. Det lever alle i mer eller mindre miserable og vanskelige tilværelser som ingen nordmenn har forutsetning for å forstå. Anonymkode: 9b639...c80
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. mai 2022 #13 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Når noen sier, "du din j-la hore", mener de da, "du din j-la prostituerte"? Når noen sier, "nå har Lise dratt med seg en ny mann hjem, hun er så horete altså", mener de da, "nå har Lise dratt med seg en ny mann hjem, hun er så prostituert altså"? Anonymkode: 88a83...701 Jeg tenker at de som snakker på den måten først og fremst må gå i seg selv.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #14 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tenker MYE om menn som kjøper sex 🤬 Ikke sant. Mannehater eller? Anonymkode: f6c8f...483
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #15 Skrevet 8. mai 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (7 minutter siden): Jeg tenker at de som snakker på den måten først og fremst må gå i seg selv. Du tenker at folk som bruker ordet riktig må gå i seg selv? Hvorfor det? hor substantiv BØYNING UTTALE[ho:r] ETYMOLOGI av (eller etter) norrønt hór; beslektet med latin carus, jf. kjær BETYDNING OG BRUK seksuell omgang utenfor ekteskap, især seksuell omgang som en gift person har med andre enn ektefellen ; usømmelig seksuell omgang ; ekteskapsbrudd ; utroskap ; utukt EKSEMPEL drive hor https://naob.no/ordbok/hor Anonymkode: 88a83...701
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. mai 2022 #16 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du tenker at folk som bruker ordet riktig må gå i seg selv? Hvorfor det? hor substantiv BØYNING UTTALE[ho:r] ETYMOLOGI av (eller etter) norrønt hór; beslektet med latin carus, jf. kjær BETYDNING OG BRUK seksuell omgang utenfor ekteskap, især seksuell omgang som en gift person har med andre enn ektefellen ; usømmelig seksuell omgang ; ekteskapsbrudd ; utroskap ; utukt EKSEMPEL drive hor https://naob.no/ordbok/hor Anonymkode: 88a83...701 Ja
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #17 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ikke sant. Mannehater eller? Anonymkode: f6c8f...483 Ikke på generelt grunnlag, nei. Men menn som kjøper sex er - uten unntak - 🤢 Anonymkode: 8d8bc...8fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå