Gå til innhold

Haha, apropos kontanter til konfirmasjonen

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Eldste konfirmerte seg før vipps kom og hun syns det var så stas å telle pengene. Når lillesøster konfirmerte seg så hadde vipps kommet og hun syns det var fryktelig kjipt å få det på vipps. Selv om gaven var den samme, så var det fryktelig kjipt å åpne ett tomt kort. Hun fikk endel fysiske penger også, for henne var det enkelt å sette de innpå konto siden det bare er å sette de inn i en av norgesgruppens butikker som har cashguard. Noe det er mange av rundt her. Ja, hu måtte sette inn flere ganger siden hun fikk over grensa for innskudd, men ingen problemer. Jeg kan skjønne det er vanskeligere om en bor langt fra slike steder eller har en av de få bankene som ikke tilbyr denne tjenesten. Nå er det vel bare to banker som ikke har denne tjenesten. 

Tantebarnet mitt konfirmerte seg i fjor og han ønsket seg fysiske penger som han selv sa. Han ønsket nemlig å telle og ikke minst føle seg stor når han dro til butikken for å sette inn så mye. Min søster lo seg skakk ihjel når hun kjørte han, for han klede penere på seg enn vanlig, ordnet seg på håret osv. For han så var dette er merkedag. Så små ting, men faktisk litt viktige ting for endel også. 

Anonymkode: c15b8...c05

Datteren min syntes det var veldig rart å få kontanter, ungdom bruker jo bare kort. 
Ville heller ikke føltes helt trygt å ta med 45 000 i cash på trikken, har ikke bil.

Anonymkode: 16de3...6fd

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Datteren min syntes det var veldig rart å få kontanter, ungdom bruker jo bare kort. 
Ville heller ikke føltes helt trygt å ta med 45 000 i cash på trikken, har ikke bil.

Anonymkode: 16de3...6fd

Hehe hva ser du for deg at skjer da? At du blir ranet på trikken fordi tyven er tankeleser å vet at dere nettopp har hatt komfirmasjon?? 😂😂😂

Anonymkode: cff79...323

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...