Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #51 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 8.5.2022 den 8.54): Fordi den er sånn som på bilde. Og det virker som den passer. Men når jeg løfter litt da blir det som på første bilde. Alt virker greit i butikken. Medarbeider målte cup på meg. Er det pga puppene henger litt da? Anonymkode: 36701...a8b Dette bildet viser også tydelig det som er skrevet tidligere. Bh'en er altfor stor i størrelse rundt kroppen, og altfor liten i cup'en. Bøylene skal sitte godt inntil kroppen, både under brystene og ved brystbeinet. Og cup'en skal være så stor at de kommer helt oppi cup'en, uten at det blir "dobbelpupp" over cup'en. Som tidligere sagt, kom deg tilbake til butikken, HI, du har fått helt feil størrelse. Få igjen pengene og kjøp deg heller en primadonna-bh siden du har vært fornøyd med disse tidligere. Ingen slår komforten til de. Det å gå med en så feiltilpasset bh som du viser her, det gir ikke bare feilbelastning for skuldrene dine (hele vekten av brystene dine blir hengende i stroppene - mens stroppene nesten ikke skal ta noe vekt!), det blir ubehagelig, gir skulder/nakke-problemer og gjerne hodepine. Men det gjør også noe med selvtilliten, fordi man merker at brystene "er i veien" når man gjør helt dagligdagse småting, og man går hele tiden og føler at nå kommer brystene ut av bh'en. Da føler man seg fort langt mer misfornøyd med seg selv - helt uten grunn! Så kom deg tilbake til butikken og få igjen pengene - og få deg en primadonna-bh som du vet du er fornøyd med. Og så oppdaterer du tråden når du har fått en som passer deg og forteller hvilken størrelse du da endte med Anonymkode: 5eba6...ad4
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #52 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Dette bildet viser også tydelig det som er skrevet tidligere. Bh'en er altfor stor i størrelse rundt kroppen, og altfor liten i cup'en. Bøylene skal sitte godt inntil kroppen, både under brystene og ved brystbeinet. Og cup'en skal være så stor at de kommer helt oppi cup'en, uten at det blir "dobbelpupp" over cup'en. Som tidligere sagt, kom deg tilbake til butikken, HI, du har fått helt feil størrelse. Få igjen pengene og kjøp deg heller en primadonna-bh siden du har vært fornøyd med disse tidligere. Ingen slår komforten til de. Det å gå med en så feiltilpasset bh som du viser her, det gir ikke bare feilbelastning for skuldrene dine (hele vekten av brystene dine blir hengende i stroppene - mens stroppene nesten ikke skal ta noe vekt!), det blir ubehagelig, gir skulder/nakke-problemer og gjerne hodepine. Men det gjør også noe med selvtilliten, fordi man merker at brystene "er i veien" når man gjør helt dagligdagse småting, og man går hele tiden og føler at nå kommer brystene ut av bh'en. Da føler man seg fort langt mer misfornøyd med seg selv - helt uten grunn! Så kom deg tilbake til butikken og få igjen pengene - og få deg en primadonna-bh som du vet du er fornøyd med. Og så oppdaterer du tråden når du har fått en som passer deg og forteller hvilken størrelse du da endte med Anonymkode: 5eba6...ad4 Ja. Sykt godt poeng! Puppene er en plage og de hemmer meg ! Anonymkode: 36701...a8b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #53 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja. Sykt godt poeng! Puppene er en plage og de hemmer meg ! Anonymkode: 36701...a8b Gå uten, det gjør jeg. Har gitt opp. Hater bh! Anonymkode: dc864...0bc
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #54 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Gå uten, det gjør jeg. Har gitt opp. Hater bh! Anonymkode: dc864...0bc Det er enda verre! De er store og duvende Anonymkode: 36701...a8b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #55 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Det er enda verre! De er store og duvende Anonymkode: 36701...a8b Helt enig! Skulle jeg gått uten bh ville jeg stadig måttet tenke på hva jeg gjorde. Mye klær jeg da rett og slett ikke kunne ha på meg, fordi det ville sett for dumt ut hvis puppene hoppet ut av skjorta eller genseren, eller ble helt synlige om jeg lente meg litt frem eller til siden. Ikke kunne jeg hoppet, ikke løpt - hadde blitt lite fysisk aktivitet. Anonymkode: 5eba6...ad4
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #56 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ja. Sykt godt poeng! Puppene er en plage og de hemmer meg ! Anonymkode: 36701...a8b Det er ikke bedre med en treningstopp/bh da? Anonymkode: e01b5...5c3
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #57 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Helt enig! Skulle jeg gått uten bh ville jeg stadig måttet tenke på hva jeg gjorde. Mye klær jeg da rett og slett ikke kunne ha på meg, fordi det ville sett for dumt ut hvis puppene hoppet ut av skjorta eller genseren, eller ble helt synlige om jeg lente meg litt frem eller til siden. Ikke kunne jeg hoppet, ikke løpt - hadde blitt lite fysisk aktivitet. Anonymkode: 5eba6...ad4 Så kjekt å treffe andre med samme problem 😍 Anonymkode: 36701...a8b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2022 #58 Skrevet 9. mai 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det er ikke bedre med en treningstopp/bh da? Anonymkode: e01b5...5c3 Nei. Siden puppene ikke er like stor så blir det svært ubehagelig Anonymkode: 36701...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå