Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg har en liten byleilighet som er en i rekken av fire, bygd og omgjort fra å være et langt uthus i en bakgård. Jeg har brukt leiligheten nå og da i perioder siden oktober-21. Har aldri snakket med noen i bygården, kun sett folk komme og gå. Det er et rolig miljø med flere småbarn i hovedhuset vi deler stor gårdsplass med. Hver gang jeg har vært her så hører jeg naboen i endeleiligheten på høyre side spille piano. Jeg har aldri sett noen komme eller gå derfra, men jeg vet ikke hvem som bor hvor her. Nå er det vår og flere satt ved et stort bord da jeg kom fra butikken. De ba meg sette meg å ta en kaffe, og jeg gjorde det. Vi snakket litt hit og dit, og jeg skjønte han ene bodde ved siden av meg. Jeg spurte smilende om det var han som spilte piano. Da ble det helt stille ved bordet og alle så rart på meg. Naboen min spurte hvorfor jeg trodde at han spilte piano, og da sa jeg at jeg hørte det hver ettermiddag og kveld. At det bare var koselig å høre på, ikke noe plagsomt, for all del. Så ble han enda rarere og ingen sa noe. Alle så bare helt rart på hverandre, og da sa naboen at ingen bodde der, og at han drev og ryddet ut av den leiligheten nå etter at den hadde stått tom siden september ifjor. Jeg måtte jo spørre om hvorfor de flyttet fra møbler og et piano, og da sa han lavt at vedkommende hadde dødd! Jeg ble helt perpleks, og det ble de andre som satt der også. Jeg spurte om han som ryddet spilte på pianoet, men nei, det gjorde han ikke! Stemningen ble bare helt merkelig etter dette og alle brøt opp. Følte at de så rart på meg. Men det er jo ikke meg det er noe galt med! Jeg hører helt ærlig pianospill! Jeg lurer på om jeg bør freake ut her nå, enten på grunn av pianospilling jeg hører, eller om naboene er helt koko??? Anonymkode: a58e6...542
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 *Miss Marple* skrev (7 minutter siden): Jeg tror de tuller med den nye naboen 😂👻 Da syns jeg at de er litt koko. De burde jo sagt at de tullet før alle gikk inn. Nå er jeg skeptisk til naboene Anonymkode: a58e6...542
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Jeg syns det der er en god historie! Hvis du virkelig hører spill, og det virkelig har stått tomt, så er det kanskje ikke noe å freake ut av uansett? Spennende om det fortsetter, nå da, når nye flytter inn. Anonymkode: 3585f...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå