Gå til innhold

Tanker her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange hadde brydd seg om du døde i morgen? 

Her gjerne barnet mitt litt (men har far, stemor og et søsken der). Så hadde gått fint. Eller ingen tror jeg. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 633f6...cd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg hjelp nå, istedet for å sitte her inne på forumet! Eller kom deg ut og gjør noe med livet ditt.

Anonymkode: 606a3...34d

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Her gjerne barnet mitt litt (men har far, stemor og et søsken der). Så hadde gått fint. Eller ingen tror jeg. 

Hva tenker dere? 

Helg=dystre innlegg fra deg. Slår aldri feil. Kom deg ut i sola og slå av internett 

Anonymkode: 02ab8...a71

Skrevet

Det er litt urovekkende at du tror barnet ditt hadde kun brydd seg litt fordi det har far, stemor og stesøsken. Du er moren og en av de som er uerstattelige i barnets liv hvis dere har et normalt godt forhold. Når du ikke en gang ser verdien din der så må du være ekstremt deprimert. Får du hjelp? 

Anonymkode: e03a0...b23

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Helg=dystre innlegg fra deg. Slår aldri feil. Kom deg ut i sola og slå av internett 

Enig. Fly til Sola og slå av internett.

Anonymkode: cf030...35d

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Enig. Fly til Sola og slå av internett.

Anonymkode: cf030...35d

Dere sitter jo på internett selv?! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dere sitter jo på internett selv?! 

Jupp! Vi spyr bare ikke ut den ene dystre meldinga etter hverandre. Folk må gjerne kose seg med forumet, men for hi er forumet ikke plassen å være. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Hva tenker dere? 

Jeg må si det er trasig med alle de trådene dine som er det første jeg ser stadig vekk når jeg åpner forumet. Det er ikke bare du som har det kjipt i hverdagen. Trådene dine er jo bare til å bli enda mer deprimert av desverre.

Anonymkode: 3dc0a...d6c

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jupp! Vi spyr bare ikke ut den ene dystre meldinga etter hverandre. Folk må gjerne kose seg med forumet, men for hi er forumet ikke plassen å være. 

Det er nå greit at folk reagerer på ulike folk her og innlegg osv Det er derimot ikke greit å fortelle noen at de ikke har noe her å gjøre. Sånn ekskludering bør du holde deg for god for. Da er det bedre å ikke delta i tråden. 

Skrevet

Du trenger helt seriøst hjelp. Du skulle for det første slutte med slike tråder og snakke med legen din. Regner med du bare løy om det. 

Anonymkode: 81baf...306

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det er nå greit at folk reagerer på ulike folk her og innlegg osv Det er derimot ikke greit å fortelle noen at de ikke har noe her å gjøre. Sånn ekskludering bør du holde deg for god for. Da er det bedre å ikke delta i tråden. 

TRÅDENE. Hver eneste uke, samme sytingen. Hi har fått TONNEVIS av hjelpsomme svar, men foretrekker å velte seg i selvmedlidenhet i tråd etter tråd etter tråd...

Vi er mange som er lei.

Anonymkode: dde9a...147

Skrevet

Herregud. Du er faen ikke sann! Snakk om å gjøre ditt eget liv til et dystert helvete. Håper du ikke holder på sånn foran sønnen din. Men jeg tviler dessverre på at du lar være. 

Anonymkode: 71b42...13b

Skrevet

Dette blir for dumt. Det får være grenser for selvopptatthet. 

Anonymkode: fe704...357

Skrevet

image.jpeg.5077ea53f23259a9ba6eccbf93af648a.jpeg
Sånn tenker jeg på deg, hi. 

Anonymkode: e86ca...a3f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

TRÅDENE. Hver eneste uke, samme sytingen. Hi har fått TONNEVIS av hjelpsomme svar, men foretrekker å velte seg i selvmedlidenhet i tråd etter tråd etter tråd...

Vi er mange som er lei.

Anonymkode: dde9a...147

Jaja. Hun er den typen da. Hun har jo uansett like mye rett til å være her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, den typen som tror at alt handler om henne, for hun har det så voooondt. 

Vi andre har aldri opplevd motgang. Ikke sammenlignbar motgang i alle fall! Tenk hvis vi alle skulle holdt på sånn? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Ja, den typen som tror at alt handler om henne, for hun har det så voooondt. 

Vi andre har aldri opplevd motgang. Ikke sammenlignbar motgang i alle fall! Tenk hvis vi alle skulle holdt på sånn? 

Det er aldri "alle" eller "ingen" Selv om noen er sånn, så blir ikke alle sånn. Det er jo det som er så fint da, at vi er forskjellige. Det må vi jo faktisk akseptere på et forum, for det hører virkelig ikke noe sted hjemme å prøve og ekskludere folk. Det er ikke sånn voksne mennesker skal gjøre, for vi vet bedre. Kritikk er helt ok. En må også tåle å høre ulike meninger og syn på ting. Men å mobbe eller prøve å utestenge er ikke greit.

Det er bare å la være å delta i tråden eventuellt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det tipper vel nesten litt over til spam synes jeg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Det er aldri "alle" eller "ingen" Selv om noen er sånn, så blir ikke alle sånn. Det er jo det som er så fint da, at vi er forskjellige. Det må vi jo faktisk akseptere på et forum, for det hører virkelig ikke noe sted hjemme å prøve og ekskludere folk. Det er ikke sånn voksne mennesker skal gjøre, for vi vet bedre. Kritikk er helt ok. En må også tåle å høre ulike meninger og syn på ting. Men å mobbe eller prøve å utestenge er ikke greit.

Det er bare å la være å delta i tråden eventuellt. 

Nei, ærlig talt. Når folk er så utafor, er det på sin plass å ta til motmæle. 

Skrevet

Hva gjør jeg galt? Jeg spør spm jeg tenker på og vil høre andres meninger og tanker. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hva gjør jeg galt? Jeg spør spm jeg tenker på og vil høre andres meninger og tanker. 

???

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

???

Hvis du hadde tatt til deg noe av det som er blitt sagt til deg i alle de deprimerende trådene du lager, så hadde du allerede visst svaret på dette.

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hvis du hadde tatt til deg noe av det som er blitt sagt til deg i alle de deprimerende trådene du lager, så hadde du allerede visst svaret på dette.

Takk for svar! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Takk for svar! 

Kjære deg. ❤️Har du så liten kjærlighet til deg selv? ❤️Jeg får vondt av deg. Du må komme deg ut av denne onde sirkelen. Det du må gjøre er å ta ett skritt av gangen. Gå en tur i skogen , hver dag. Si noe pent til deg selv hver dag. Du er like mye verdt som alle andre. Du må ikke hige etter andres bekreftelse. Den eneste du trenger er deg selv.

Begyn å tenk at du skal være din beste venn. Google tips. Det er trygt å sulle nedi dypet, men du må ta ett skritt ut av dette. 

Du har ett barn. Du er den viktigste i barnet ditt sitt liv. Barnet ser opp til deg. Du er viktig.  Det er så mye fint du kan oppleve i fremtiden. Legg fortiden bak deg. Lær deg å leve i nuet. Jeg heier på deg! ❤️

Anonymkode: ce2d2...c79

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kjære deg. ❤️Har du så liten kjærlighet til deg selv? ❤️Jeg får vondt av deg. Du må komme deg ut av denne onde sirkelen. Det du må gjøre er å ta ett skritt av gangen. Gå en tur i skogen , hver dag. Si noe pent til deg selv hver dag. Du er like mye verdt som alle andre. Du må ikke hige etter andres bekreftelse. Den eneste du trenger er deg selv.

Begyn å tenk at du skal være din beste venn. Google tips. Det er trygt å sulle nedi dypet, men du må ta ett skritt ut av dette. 

Du har ett barn. Du er den viktigste i barnet ditt sitt liv. Barnet ser opp til deg. Du er viktig.  Det er så mye fint du kan oppleve i fremtiden. Legg fortiden bak deg. Lær deg å leve i nuet. Jeg heier på deg! ❤️

Anonymkode: ce2d2...c79

Tusen takk for et fint svar ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...