GÃ¥ til innhold

Jeg stinker 😫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i konfirmasjon og ha på kjole som viser litt ben. Derfor syns jeg det var en god ide å ta på selvbruning etter dusjen. Dove lotion med litt selvbruning i. Du verden for en duft! Jeg lukter opp hele stuen. Vil lukten gå bort til kl 12, kan jeg vaske leggene med såpe som ikke lukter så mye eller må jeg møte som hun som fyller lokalet med sin dunst 🤢

Anonymkode: a8552...bab

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde ikke vasket, for det kan bli skolder :D

Anonymkode: 2f33d...bd0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke vasket, for det kan bli skolder :D

Anonymkode: 2f33d...bd0

Det er jo bare bodylotion  med litt farge, ikke nok til å gi skjolder engang.

Anonymkode: 8e454...45c

Skrevet

Ja, vask. Selvbruning stinker. Man må alltid ha det på kvelden før, og dusje om morgenen dagen etter. 

Anonymkode: 5b345...16f

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Skal i konfirmasjon og ha på kjole som viser litt ben. Derfor syns jeg det var en god ide å ta på selvbruning etter dusjen. Dove lotion med litt selvbruning i. Du verden for en duft! Jeg lukter opp hele stuen. Vil lukten gå bort til kl 12, kan jeg vaske leggene med såpe som ikke lukter så mye eller må jeg møte som hun som fyller lokalet med sin dunst 🤢

Anonymkode: a8552...bab

Selvbruningslukten går ikke bort av seg selv på meg hvertfall etter jeg har smurt meg. Så enten må du nok vaske det bort (tror lukten forsvinner visst du skrubber godt)  eller så må du lukte selvbruning🥴

Anonymkode: 04741...38c

Skrevet

Det går neppe helt bort, lukta sitter i huden... Men skrubb i vei

Anonymkode: 9ca60...380

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, vask. Selvbruning stinker. Man må alltid ha det på kvelden før, og dusje om morgenen dagen etter. 

Anonymkode: 5b345...16f

Og selv da lukter det vondt 

Anonymkode: 1b71b...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...