Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad for litt regn. Så utrolig mye bedre luften føles nå, og så godt for jorda og plantene! Selv om det neppe monner stort i vannmagasinene, er det deilig å få vasket vekk litt støv og pollen. Det føltes nesten tropisk å gå kveldstur i det varme regnet💙Flere som er fornøyd?

Anonymkode: 28584...76e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe regn her.

Anonymkode: 6072b...d69

Skrevet

Ikke varme her, bare regn. Jeg føler jeg sulter etter varme. Men i dag føltes det merkelignok veldig greit å få regn, ta på regnjakken - oppdaget at jeg trives i den og fargen på den :)

Det meldes regn her åtte av de neste ni dagene, så like greit ;) For min del er det uansett mest praktisk at varmen lar vente på seg til jeg har flyttet, alt er lettere på den måten.

Anonymkode: 83f20...9b9

Skrevet

Det kom noen dråper i kveld, ja. Og det var veldig godt. Elsker lukta av regn om våren og sommeren. 

Anonymkode: cae78...567

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det kom noen dråper i kveld, ja. Og det var veldig godt. Elsker lukta av regn om våren og sommeren. 

Jeg elsker lukten av napalm om morgenen.

Anonymkode: 8dc92...f8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg elsker lukten av napalm om morgenen.

Anonymkode: 8dc92...f8f

Life is like a box of chocolate. 

Skrevet

Jeg har vært drit dårlig de siste dagene, spesielt i går og 15 min før det regnet. Migrene fra hel.. 

Men nå lettet trykket i hodet, og jeg setter pris på regent. Det trengtes her. Deilig nå, i stad forbannet jeg det. 

Anonymkode: 24a84...7b8

Skrevet

For ikke å snakke om morgen nå. Det er så fint ute nå, gleder meg til sola treffer veggen og jeg kan sette meg ut med kaffekoppen. 😎

Anonymkode: 44f0d...a1b

Skrevet

Helt nydelig ute nå🤩barn ahar ikke sett regn på uker. "Hvorfor er det vått på verandaen?" sa 5 åringen nå. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Helt nydelig ute nå🤩barn ahar ikke sett regn på uker. "Hvorfor er det vått på verandaen?" sa 5 åringen nå. 

Det var så deilig å frodig ute i morges. Denne lille dusjen gjorde stor forskjell. Ikke helt galt at det er tilbake til 20 grader i dag, men det kan godt fortsette å regne på nettene☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad for litt regn. Så utrolig mye bedre luften føles nå, og så godt for jorda og plantene! Selv om det neppe monner stort i vannmagasinene, er det deilig å få vasket vekk litt støv og pollen. Det føltes nesten tropisk å gå kveldstur i det varme regnet💙Flere som er fornøyd?

Liker ikke regn og i går når det regnet tenkte jeg at det er bra for bøndene men ikke russen som er i kongeparken…

De gikk med regnkapper og mange var nok klissbløte. Er mer fornøyd med dagen idag hvor sola skinner og det er mange konfirmasjoner og russen kan kose seg på russetreff.

Anonymkode: 524d5...f9d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Liker ikke regn og i går når det regnet tenkte jeg at det er bra for bøndene men ikke russen som er i kongeparken…

Kan ikke bøndene klare seg uten regn bare ett år da? Så russen får en fin feiring, tenker jeg.

Anonymkode: 3fac2...7d8

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kan ikke bøndene klare seg uten regn bare ett år da? Så russen får en fin feiring, tenker jeg.

Et år er vel å ta litt i… Russetreffet varer fra fredag til søndag en helg i året. Nå har det vært fint vær lenge så regn er nok etterlengtet for planter og vekster.

Anonymkode: 524d5...f9d

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Hvor bor du? 

Anonymkode: 29435...e7a

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hvor bor du? 

Jeg går ut fra at hun bor hjemme.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hvor bor du? 

Jeg går ut fra at hun bor hjemme.

Åååååååja Takk for info

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvor bor du? 

Sør for Oslo. 

Skrevet
On 5/7/2022 at 12:22 AM, Anonym bruker said:

meldt regn både imorgen , litt på onsdag og fredag, helt greit, og meldt pent på 17 mai forløpig og det er det viktigste,men det kan jo forandre seg.

Anonymkode: bd316...c35

Skrevet

Snø her.

Anonymkode: b1f5c...6ec

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Snø her.

Anonymkode: b1f5c...6ec

Jupp her og! 

Eller det veksler mellom regn og snø. Ingenting som minner om skogbrannfare om ikke annet 😆 

Anonymkode: 95d32...969

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...