Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Da ble det fengsel på han, gitt! https://www.vg.no/rampelys/i/dnEbbw/tidligere-kjendismanager-doemmes-til-fengsel-i-30-dager Noen som har noe erfaring med han, eller kjenner noen som har vært i kontakt med han? Manageren til John Arne Riise, og tidligere manager til Ørjan Burøe, så sier jo sitt. Anonymkode: 95c42...ca9
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Dette er en mann som bevisst har gått etter en rekke personer for å ødelegge deres karriere, komme med løgner om andre, advart arrangører om enkeltartister (med løgner om dem) slik at de har mistet oppdrag. Så jeg håper de andre sakene kan komme opp også. Og at han får enda strengere dom i lagmannsretten for det han nå ble dømt for. Anonymkode: 628c3...c53
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Aner ikke hvem han er og kjenner at det også er lite interessant å vite. Anonymkode: 41ba5...593
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 Har hatt med han å gjøre profesjonelt. Veldig ovenfra og ned fyr når man «bare er en på gølvet». Da dette først kom ut så var jeg overhodet ikke forundret. Veldig uhøflig, dominant og ubehagelig fyr. Anonymkode: 06f2a...c61
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Flott at han endelig ble stoppet. Anonymkode: dacbc...189
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 Jeg har vært borti han gjennom jobb. Kunne skrevet en bok om den mannen…! Er så glad han ble satt på plass! Håper det kommer flere anmeldelser. Det er nok å ta av for å si det mildt. Anonymkode: 53e9c...b44
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 Han planlegger å anke da, så usikkert om det blir fengsel. Anonymkode: 9e525...fbd
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #8 Skrevet 6. mai 2022 Ukrutt forgår ikke. Straks på beina igjen og fy søren for ei latterlig kort straff. Skulle blitt donert bort på livstid til forskning på psykopati. Anonymkode: bfd8c...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå