Gå til innhold

Tilfeldig? Gasseksplosjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gasseksplosjon både i Madrid og i Havanna. Magefølelsen sier dette ikke er tilfeldigheter. Lurer på hvor i verden man kan ferdes trygt? 

Anonymkode: 4bad5...627

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Gasseksplosjon både i Madrid og i Havanna. Magefølelsen sier dette ikke er tilfeldigheter. Lurer på hvor i verden man kan ferdes trygt? 

Hvem tror du står bak de, hvis de ikke er tilfeldige? Jeg var ikke klar over at de var gasseksplosjoner.

Anonymkode: 8d766...aee

Skrevet

Det er ingen eksplosjoner i Madrid. Det var Cubas ambassade som meldte om eksplosjonen i Havana. Nå tror jeg vi bør tenke på de som er drept og skadd der før du prøver å gjøre det til noe annet dramatisk. 

Anonymkode: 1ff43...c6b

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er ingen eksplosjoner i Madrid. Det var Cubas ambassade som meldte om eksplosjonen i Havana. Nå tror jeg vi bør tenke på de som er drept og skadd der før du prøver å gjøre det til noe annet dramatisk. 

Neivel

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/bGPa9B/to-doede-etter-kraftig-eksplosjon-i-madrid

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/dnEpOj/kraftig-eksplosjon-ved-luksushotell-paa-cuba

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

At du ikke får med deg nyhetene, betyr ikke at det ikke har skjedd.

Det har vært en eksplosjon i Madrid i ettermiddag, trolig gass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...