Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Hun smiler alltid slik at smilehullene blir ekstra synlig. Dette overhørte jeg en kollega si om meg. Og jeg ble så veldig lei meg. Ja jeg smiler med lukket munn og prøver ikke vise tenner fordi jeg ble mobbet pga tenner og siden regulering som barn. Dette gjør jeg spesielt ovenfor mennesker jeg er utrygg på. Hadde du reagert på en slik kommentar? Eller er jeg bare ekstra følsom? Alt man skal føle på som voksen. Skikkelig tullete jeg vet det. Smilet er det jeg har mest komplekser for. Selv om jeg ikke trenger ha det. Anonymkode: e0a74...8ca
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 For en idiot!! Hvem er det som kommenter hvordan andre smiler.. My god. Anonymkode: b5715...ddd
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 At noen kommenterer utseende til andre mens de er glad, er bare så nedrig. Det er som å kritisere noens latter. Skal man liksom slutte å være glad, da, fordi man ler eller smiler på en bestemt måte. For et kjipt menneske. Anonymkode: 9fb95...f8f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): For en idiot!! Hvem er det som kommenter hvordan andre smiler.. My god. Anonymkode: b5715...ddd Ja si det. Aldri opplevd slikt fra andre. Og etter min oppvekst er jeg selv opptatt av å omtale mennesker pent. Hun så meg ikke, jeg sto bak en skillevegg og klargjorde noe for en pasient som krevde litt fikling. Hun kom inn med en kollega for å hente noe. Takk og lov svarte hun andre kollegaen at folk smiler da slik de vil. Kunne klemt henne for det. Anonymkode: e0a74...8ca
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 Hadde blitt lei meg. Skikkelig unødvendig og kjip kommentar! Anonymkode: bc13a...901
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 Hun har alltid ønsket seg smilehull. Det er et kompliment at folk er misunnelige så ta det som hva det er du. Anonymkode: 73b36...8ad
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #8 Skrevet 6. mai 2022 Jeg elsker smilehull, så prøver å smile så jeg får det selv 👍❤️ Jeg hadde nok funnet en passende anledning til å si noe som "så fint at du legger merke til smilehullene mine, jeg jobber nemlig hardt for å oppnå dem. Også slipper jeg å tenke på tidligere mobbing av tennene mine når smilehull blir fokus". Super passiv-aggressiv, men noen ganger er det greit, syns jeg. Anonymkode: bc2b4...cbb
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #9 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg elsker smilehull, så prøver å smile så jeg får det selv 👍❤️ Jeg hadde nok funnet en passende anledning til å si noe som "så fint at du legger merke til smilehullene mine, jeg jobber nemlig hardt for å oppnå dem. Også slipper jeg å tenke på tidligere mobbing av tennene mine når smilehull blir fokus". Super passiv-aggressiv, men noen ganger er det greit, syns jeg. Anonymkode: bc2b4...cbb "Jeg hørte deg kommentere smilehullene mine, og jeg smiler som jeg gjør på grunn av uvane fordi jeg hadde komplekser for tennene. Så vet du det" Passiv aggresiv blir alltid feil. Den eneste som taper på det er den som bruker sånt. Da er det mye bedre å si det rett ut som her. Selv om jeg ikke skjønner at det er så mye å ta seg nær av. Det er og blir et kompliment selv om den som kom med det sa det på en teit måte. Anonymkode: 73b36...8ad
*Miss Marple* Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 Kjerring! Jeg skjønner at du ble såret, men her er det bare hun som er taperen.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): "Jeg hørte deg kommentere smilehullene mine, og jeg smiler som jeg gjør på grunn av uvane fordi jeg hadde komplekser for tennene. Så vet du det" Passiv aggresiv blir alltid feil. Den eneste som taper på det er den som bruker sånt. Da er det mye bedre å si det rett ut som her. Selv om jeg ikke skjønner at det er så mye å ta seg nær av. Det er og blir et kompliment selv om den som kom med det sa det på en teit måte. Anonymkode: 73b36...8ad Unnskyld meg, men det er ikke ment som et kompliment det den kollegaen sier. Anonymkode: 67112...437
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #12 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg elsker smilehull, så prøver å smile så jeg får det selv 👍❤️ Jeg hadde nok funnet en passende anledning til å si noe som "så fint at du legger merke til smilehullene mine, jeg jobber nemlig hardt for å oppnå dem. Også slipper jeg å tenke på tidligere mobbing av tennene mine når smilehull blir fokus". Super passiv-aggressiv, men noen ganger er det greit, syns jeg. Anonymkode: bc2b4...cbb Jeg skulle skrive noe lignende her. Jeg tror jeg hadde sagt noe slikt selv ved neste passende alnedning. Anonymkode: 10ddd...8f3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 Jeg skjønner du ble lei deg, ikke gøy når andre snakker om en. Men det er hun som er kjip, ikke ditt smil det er noe galt med. Smilehull er veldig fint hi, rett deg i ryggen og smil akkurat som du pleier. Ikke la kommentaren hennes gjøre deg usikker, Anonymkode: 67112...437
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #14 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Unnskyld meg, men det er ikke ment som et kompliment det den kollegaen sier. Anonymkode: 67112...437 Nei, det var nok ikke ment sånn. Det er uansett det det var. Hadde ikke brydd meg et sekund om en så barnslig kommentar. Anonymkode: 73b36...8ad
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #15 Skrevet 6. mai 2022 Kjipt sagt av henne, men hun har jo åpenbart lagt merke til at du har fine smilehull da. Tolk det som at hun er misunnelig. Anonymkode: f81d6...9ce
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #16 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Hun smiler alltid slik at smilehullene blir ekstra synlig. Dette overhørte jeg en kollega si om meg. Og jeg ble så veldig lei meg. Ja jeg smiler med lukket munn og prøver ikke vise tenner fordi jeg ble mobbet pga tenner og siden regulering som barn. Dette gjør jeg spesielt ovenfor mennesker jeg er utrygg på. Hadde du reagert på en slik kommentar? Eller er jeg bare ekstra følsom? Alt man skal føle på som voksen. Skikkelig tullete jeg vet det. Smilet er det jeg har mest komplekser for. Selv om jeg ikke trenger ha det. Anonymkode: e0a74...8ca Gjetter på at du er veldig pen og godt likt, og hun en misunnelig baksnakkende kollega Anonymkode: be2d9...8df
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #17 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): "Jeg hørte deg kommentere smilehullene mine, og jeg smiler som jeg gjør på grunn av uvane fordi jeg hadde komplekser for tennene. Så vet du det" Passiv aggresiv blir alltid feil. Den eneste som taper på det er den som bruker sånt. Da er det mye bedre å si det rett ut som her. Selv om jeg ikke skjønner at det er så mye å ta seg nær av. Det er og blir et kompliment selv om den som kom med det sa det på en teit måte. Anonymkode: 73b36...8ad Nei, nei, nei. Man gir et misunnelig troll mer mat. Da kommer den infoen videre til alle i neste sekund. Anonymkode: be2d9...8df
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #18 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): "Jeg hørte deg kommentere smilehullene mine, og jeg smiler som jeg gjør på grunn av uvane fordi jeg hadde komplekser for tennene. Så vet du det" Passiv aggresiv blir alltid feil. Den eneste som taper på det er den som bruker sånt. Da er det mye bedre å si det rett ut som her. Selv om jeg ikke skjønner at det er så mye å ta seg nær av. Det er og blir et kompliment selv om den som kom med det sa det på en teit måte. Anonymkode: 73b36...8ad Hvorfor i alle dager skal hun unnskylde og forklare hvorfor hun smiler som hun gjør? Anonymkode: 67112...437
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #19 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Nei, det var nok ikke ment sånn. Det er uansett det det var. Hadde ikke brydd meg et sekund om en så barnslig kommentar. Anonymkode: 73b36...8ad Det var jo ikke et kompliment, hvorfor pynte på drittoppførsel? Anonymkode: 67112...437
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #20 Skrevet 6. mai 2022 Skjønner godt du ble lei deg. Fikk i ungdommen høre av en ekskjæreste at jeg var penest når jeg ikke smilte. Den sitter i enda, over 20 år senere. Kommentarer på utseende, direkte, indirekte, eller bak ryggen, gjør vondt. Prøv å overse det, og smil litt ekstra i nærheten av kollegaen din. Smilehull er pent og sjarmerende. Anonymkode: 68c5d...d35
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #21 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor i alle dager skal hun unnskylde og forklare hvorfor hun smiler som hun gjør? Anonymkode: 67112...437 Det skal hun ikke. Men passiv aggresivitet er fryktelig dumt. En gjør seg bare til latter da. Så dette var et eksempel for isteden. Jeg syns ikke at hun skal si noe som helst. Anonymkode: 73b36...8ad
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #22 Skrevet 6. mai 2022 Jeg er for øvrig sikker på at du er helt nydelig med smilehullene dine, det er noe av det peneste jeg ser😍 Anonymkode: 6395a...af2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #23 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det skal hun ikke. Men passiv aggresivitet er fryktelig dumt. En gjør seg bare til latter da. Så dette var et eksempel for isteden. Jeg syns ikke at hun skal si noe som helst. Anonymkode: 73b36...8ad Jeg synes begge forslagene var dårlig. Anonymkode: 67112...437
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #24 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes begge forslagene var dårlig. Anonymkode: 67112...437 Altså både det passiv-aggressive og ditt med å forklare hvorfor hun smiler som hun gjør. Anonymkode: 67112...437
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #25 Skrevet 6. mai 2022 Fy fan førr ei jævla sjettkjerring. Anonymkode: 293dc...e77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå