Gå til innhold

Digital klokke- er dette bare meg?

Anbefalte innlegg

Ingen jeg kjenner har samme problem, så da kanskje jeg kan sjekke her hvor det er litt fler folk. Har du hatt samme problem som meg, og vet du hva det kommer av?

For 2 uker siden kjøpte jeg meg en digital klokke. Den er koblet til telefonen via app. Den viser hvem som ringer, og sms, måler hjerterytme og blodtrykk om jeg ønsker (ikke brukt) og viser antall skritt og tid/dato.

Etter jeg begynte å bruke den har jeg fått smerter i armen, fra håndleddet til albuen. Jeg får støt av ALT. Jeg har også fått noen smerter av og på i skulderen. Jeg er blitt kvalm og uvel og fått stikkende smerter i ørene og økt antall migreneanfall. Dette skjedde ikke over natten, men jeg tok den av når jeg tenkte den kunne være årsaken. Det er noen dager siden, og har fortsatt vondt. Kvalmen er ikke lenger konstant, føler meg ikke konstant uvel lenger.

Klokken har et grønt lys som blinker som en scanner når den måler blodtrykk/hjerterytme

Kan jeg være «allergisk» mot ei klokke??

Anonymkode: 3a5ff...353

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144429706-digital-klokke-er-dette-bare-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg tenker at den måleren kan føre til ubehag. Jeg var en Garmin-klokke som jeg kun bruker når jeg løper, ikke ellers. Fikk smerter i håndleddet/underarmen av å gå med den på hele døgnet.

Anonymkode: 32981...5db

Fikk du smerter i ørene og hodet også?

Anonymkode: 3a5ff...353

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...