Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Smaker vegansk majones og fløte veldig forskjellig fra vanlig majones og fløte? Har konfirmasjon til helgen hvor det kommer 1 veganer, 2 av rettene på koldtbordet kan lett gjøres veganske ved å bytte ut disse 2 elementene Anonymkode: ffdf5...06e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Det er totalt forskjellig. Lag heller en liten posjon ved siden av som er vegansk, eller la veganerene hoppe over disse to. Jeg har cøliaki og forventer aldri å kunne spise alt. Er fornøyd med mat til å bli mett av og en av kakene etterpå. Anonymkode: 1c0a7...cc2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Ja, det er annerm og JA, jeg hadde blitt skuffet om potetsalaten etc var vegansk... Anonymkode: 2965d...8df
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Ja, det er annerm og JA, jeg hadde blitt skuffet om potetsalaten etc var vegansk... Anonymkode: 2965d...8df Ikke snakk om de tradisjonelle rettene, de får være som de er, men et par pastasalater HI Anonymkode: ffdf5...06e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Det smaker veldig annerledes. Anonymkode: 7d33b...c93
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 sug lut skrev (Akkurat nå): Ikke ødelegg maten for 1 tulling. En tulling som er min søster, som jeg er veldig glad i og som er fadder til konfirmanten? Er ikke snakk om alle rettene, bare litt. Kommer til å være utrolig mye ikke vegansk der også. HI Anonymkode: ffdf5...06e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #8 Skrevet 6. mai 2022 Nei, uff, ikke finn på det engang. Anonymkode: 84e9c...70b
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mai 2022 #9 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): En tulling som er min søster, som jeg er veldig glad i og som er fadder til konfirmanten? Er ikke snakk om alle rettene, bare litt. Kommer til å være utrolig mye ikke vegansk der også. HI Anonymkode: ffdf5...06e Da lager du disse rettene som vanlig, men tar av en mengde som du gjør vegansk. Alternativet er at du må prøvelage dem og sjekke smak og konsistens.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 Lektor Doppler med tillegg skrev (2 minutter siden): Da lager du disse rettene som vanlig, men tar av en mengde som du gjør vegansk. Alternativet er at du må prøvelage dem og sjekke smak og konsistens. Prøvelage var en god idé. Tusen takk. HI Anonymkode: ffdf5...06e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå