Gå til innhold

Skrive brev

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på om jeg skulle skrive et brev til naboen som lar hundene stå og gneldre dagen lang. Ikke aggressivt eller truende på noen måte, men saklig. Vil få tydelig frem hvor plagsomt det er å høre på hundene deres, selv om de tydeligvis ikke reagerer selv. 

Hvordan hadde du reagert om du mottok et slikt brev? Hadde du giddet å bry deg nok til å endre på problemet?

Anonymkode: c11f2...659

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det dette som er feminismens sterke, selvstendige, uavhengige kvinner?

Hvorfor er det så få kvinner som klarer å stå på egne ben, gi blaffen i hva andre synes, trass alle disse tiårene med feminisme?

Hvor er det feminismen har mislykket så voldsomt?

Anonymkode: a62b4...b4a

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Tenkte på om jeg skulle skrive et brev til naboen som lar hundene stå og gneldre dagen lang. Ikke aggressivt eller truende på noen måte, men saklig. Vil få tydelig frem hvor plagsomt det er å høre på hundene deres, selv om de tydeligvis ikke reagerer selv. 

Hvordan hadde du reagert om du mottok et slikt brev? Hadde du giddet å bry deg nok til å endre på problemet?

Hadde blitt ganske oppgitt over ein nabo som skriv brev framfor å banke på døra og seie frå. 

Skrevet

Helt greit om ikke vedkommende lar seg prate med.

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Er det dette som er feminismens sterke, selvstendige, uavhengige kvinner?

Hvorfor er det så få kvinner som klarer å stå på egne ben, gi blaffen i hva andre synes, trass alle disse tiårene med feminisme?

Hvor er det feminismen har mislykket så voldsomt?

Herregud :ler: å få vridd dette til å handle om feminisme. Det er liksom ingen menn som er konfliktsky? Neeeiiida. De er bare hundre ganger mer konfliktsky enn kvinner. Makan :ler:

Anonymkode: 95dd7...256

Skrevet

Du kan skrive brev. Hvordan naboen din tar det avhenger nok av hvilket inntrykk de har av det regner jeg med. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Herregud :ler: å få vridd dette til å handle om feminisme. Det er liksom ingen menn som er konfliktsky? Neeeiiida. De er bare hundre ganger mer konfliktsky enn kvinner. Makan :ler:

Feminisme handler faktisk ikke om menn. Feminisme handler om kvinner. Feminismen har forsøkt å gjøre kvinner sterke og selvstendige i flere tiår. Jeg synes bare det er trist at det likevel er så mange kvinner som fortsatt er opptatt av hva de rundt dem mener om dem.

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du skrive brev og ikke snakke?

Anonymkode: 5f89a...553

Skrevet

Feminisme? Jeg bryr meg ikke et kvekk om hva mottakeren synes om MEG hvis jeg skriver et brev. Det jeg lurte på, som jeg da spør dere her inne om, er hvordan dere ville reagert selv ved å motta et brev. Det kan hjelpe meg til å vinkle brevet på best mulig måte for å oppnå best mulig effekt. Tråkker jeg  over en grense som fører til at problemet blir verre, eller vil det kunne føre frem? Altså; hvordan hadde du reagert? Prøver å tenke litt psykologi her.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Feminisme? Jeg bryr meg ikke et kvekk om hva mottakeren synes om MEG hvis jeg skriver et brev. Det jeg lurte på, som jeg da spør dere her inne om, er hvordan dere ville reagert selv ved å motta et brev. Det kan hjelpe meg til å vinkle brevet på best mulig måte for å oppnå best mulig effekt. Tråkker jeg  over en grense som fører til at problemet blir verre, eller vil det kunne føre frem? Altså; hvordan hadde du reagert? Prøver å tenke litt psykologi her.

Hi

Men hvorfor skrive brev? Jeg hadde reagert på å få et brev fra naboen. Uansett årsak. Vi kan vel snakkes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...