Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #76 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Om gubben kjøpte safe og nektet å legge noe av oss andres inni ville jeg ha lurt. men ok, noen tenker annerledes. jeg ville følt at jeg ble holdt utenfor, tankemessig. At jeg ikke teller nok og ikke kan stoles på.... Men hvordan stiller det seg juridisk om han blir tatt for å gjemme noe der som gir straff, og du har bodd i huset og forventes det at ektefelle burde visst eller sannsynligvis var med på det? kan man bli tatt for medvirkning? Og om noe skjer med han så må jo du vite hvordan åpne? Jeg vet jo kode på pc og mobil til gubbe og barn, uten at jeg bruker de? de får ha privatlivet sitt der, og må jeg innpå noe så snakker vi om det. Jeg avtaler med barna (ungdommer) om jeg går inn på rommet. de får ha privatlivet der og, men jeg kan gå inn om jeg mistenker noe. men det har jeg aldri hatt grunn til. men om noen setter opp en lås på døra si blir jeg mistenksom. og må du gå til det skritt å late som du og vil ha ting i safe, og da må kjøpe egen så må du kunne be om å få se på hans for å vurdere om du vil ha lik? og da se på at han åpner (han må jo forklare det?). Vil han ikke vise at han åpner foran deg... ja da hadde jeg virkelig lurt på om han stolte på meg og ville være gift altså... Anonymkode: 17852...6eb Jeg er ikke i tvil om at jeg teller nok-ingen tvil om følelser eller at han ikke stoler på meg heller. Samtidig har vi jo vårt privatliv selv om vi er et par, og det har vi hatt fra dag én. Jeg vet ikke om han skjuler noe, men helt hypotetisk så blir jeg ikke delaktig om det skulle ha vært noe kriminelt. Jeg tror at hvis det var noe som var viktig for meg å ha om det nå skulle skje han noe, så hadde han jo informert meg om det. Jeg er ikke i tvil om at han vil være gift med meg, og han er ikke i tvil om at jeg vil heller. Nå kan det jo alltids skje at en av oss likevel kunne fått følelser eller blitt betatt av noen andre, men da vet jeg at han ville sagt det. Jeg hadde aldri lagd noe drama ut av det. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #77 Skrevet 7. mai 2022 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg er ikke i tvil om at jeg teller nok-ingen tvil om følelser eller at han ikke stoler på meg heller. Samtidig har vi jo vårt privatliv selv om vi er et par, og det har vi hatt fra dag én. Jeg vet ikke om han skjuler noe, men helt hypotetisk så blir jeg ikke delaktig om det skulle ha vært noe kriminelt. Jeg tror at hvis det var noe som var viktig for meg å ha om det nå skulle skje han noe, så hadde han jo informert meg om det. Jeg er ikke i tvil om at han vil være gift med meg, og han er ikke i tvil om at jeg vil heller. Nå kan det jo alltids skje at en av oss likevel kunne fått følelser eller blitt betatt av noen andre, men da vet jeg at han ville sagt det. Jeg hadde aldri lagd noe drama ut av det. Anonymkode: a57cf...4c5 Men han kan jo få hjerteinfarkt i dag, på butikken? eller krasje i bil? og hvis alle viktige ting er i safen, hvordan får du tak i det? Privatliv? ja det har jeg da, men jeg vet hvordan få tak i det som er viktig på mobil, laptop osv. men jeg GJØR det jo ikke fordi jeg gir han privatliv, men jeg forventer at utenom bursdag og jul så skjuler han ikke noe.... hvis han begynte å passe på mobil, gjemme ting for meg.... da ville jeg bli mistenksom. Jeg skal faktisk være den han velger å diskutere livsvalg og kostbare valg med. hvis ikke er jo ikke vi hverandres nærmeste? men med privatliv.... Skal han noe så skjult for meg for han ah det utenfor huset i bankboks. Først flirte jeg litt, men jo mer jeg tenker på det jo mindre hadde jeg akseptert det. jeg tror jeg hadde følt meg så ekstremt tråkket på og at jeg ikke var verdig den tilliten. og uten den tilliten blir det mindre rom for å stole på hverandre og gi hverandre den friheten. Men vi er jo alle ulike så da er det vel greit for deg og sånn er det jo bare at vi er alle ulike. Anonymkode: 17852...6eb
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #78 Skrevet 7. mai 2022 Er såpass nysgjerrig og hadde synes det hadde vært meget merkelig at jeg hadde nok undersøkt, uten å si noe om det selvfølgelig. Er mye rart som kan ligge der inne. Det kan være alt fra en forlovelsesring til deg(da hadde det vært kjipt å åpnet det)kontanter,minnekort med bilder av andre damer, lignende, at han ikke vil vise deg hva den inneholder hadde vært et såpass stort tilittsbrudd at jwg hadde undersøkt uten å ha dårlig samvittighet engang Anonymkode: d9b08...308
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #79 Skrevet 7. mai 2022 Jeg ville kommet med bunadsølvet og harddisk med bilder av barna og ganske enkelt bedt han åpne safen så du kunne legge det inni. Sånn mens du står foran safen (og han ikke kan ta ut noe og gjemme). jeg hadde spurt som om jeg forventet at han åpnet uten at han tenkte over tanken en gang. Anonymkode: 5edaa...25a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #80 Skrevet 7. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg ville kommet med bunadsølvet og harddisk med bilder av barna og ganske enkelt bedt han åpne safen så du kunne legge det inni. Sånn mens du står foran safen (og han ikke kan ta ut noe og gjemme). jeg hadde spurt som om jeg forventet at han åpnet uten at han tenkte over tanken en gang. Anonymkode: 5edaa...25a Jeg syns dette er en litt pushi ting å gjøre. Han ville trodd jeg hadde blitt rar om jeg gjorde noe sånt. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #81 Skrevet 7. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg syns dette er en litt pushi ting å gjøre. Han ville trodd jeg hadde blitt rar om jeg gjorde noe sånt. Anonymkode: a57cf...4c5 Og det må jo ikke skje? Han må aldri tro annet enn at alt er helt topp. Anonymkode: 163b4...f71
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #82 Skrevet 7. mai 2022 Har du ikke nøkkel da? Anonymkode: d9b08...308
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #83 Skrevet 7. mai 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Og det må jo ikke skje? Han må aldri tro annet enn at alt er helt topp. Anonymkode: 163b4...f71 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Har du ikke nøkkel da? Anonymkode: d9b08...308 Jeg vet ikke helt hva f71 mener her. Det er ikke nøkkel, det er tallkode. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #84 Skrevet 7. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg syns dette er en litt pushi ting å gjøre. Han ville trodd jeg hadde blitt rar om jeg gjorde noe sånt. Anonymkode: a57cf...4c5 Men du skal ikke kunne synes at han har blitt rar som går å kjøper seg en safe som du ikke kan få tilgang til? Anonymkode: 62e70...f54
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #85 Skrevet 7. mai 2022 Jeg skjønner ikke hva du er ute etter. Er det et problem for deg eller ikke at du ikke får tilgang til den safen? Først sier du at synes det er rart og vurderer å ta det opp med ham. Hver gang noen svarer at det er VELDIG merkelig å ha en safe med hemmelig innhold, og at i alle normale, tillitsfulle forhold snakker man om hva som er i safen og har tilgang (selv om man aldri ville ha åpnet den), avviser du at det er noe problem for deg overhodet. Så holder du likevel samtalen gående om at du ikke vil være pushy. Hvilket får det til å virke som om du egentlig lurer på hva som er i den og burde få vite, men tør ikke spørre. Når vi da foreslår at det er noe rart med kommunikasjonen når du ikke kan spørre din egen mann om noe så åpenbart, har dere MYE bedre kommunikasjon enn andre og verdens største tillit i forholdet 😛 Så. Hva kan vi egentlig bidra med? Anonymkode: e6b14...dc4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #86 Skrevet 7. mai 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Men du skal ikke kunne synes at han har blitt rar som går å kjøper seg en safe som du ikke kan få tilgang til? Anonymkode: 62e70...f54 Jo jeg syntes det var litt rart ja. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #87 Skrevet 7. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke hva du er ute etter. Er det et problem for deg eller ikke at du ikke får tilgang til den safen? Først sier du at synes det er rart og vurderer å ta det opp med ham. Hver gang noen svarer at det er VELDIG merkelig å ha en safe med hemmelig innhold, og at i alle normale, tillitsfulle forhold snakker man om hva som er i safen og har tilgang (selv om man aldri ville ha åpnet den), avviser du at det er noe problem for deg overhodet. Så holder du likevel samtalen gående om at du ikke vil være pushy. Hvilket får det til å virke som om du egentlig lurer på hva som er i den og burde få vite, men tør ikke spørre. Når vi da foreslår at det er noe rart med kommunikasjonen når du ikke kan spørre din egen mann om noe så åpenbart, har dere MYE bedre kommunikasjon enn andre og verdens største tillit i forholdet 😛 Så. Hva kan vi egentlig bidra med? Anonymkode: e6b14...dc4 Jeg har spurt han! Jeg tenkte over svar her og det ene og det andre, og kom til det at jeg gidder ikke bry meg. Jeg ser dere har meninger om forholdet vårt og det er greit det altså. Det er ikke noe jeg hverken vil forsvare eller bytte bort Jeg skrev at jeg skal oppdatere om det viser seg at det dukker opp mystiske personer eller om det blir skytetrening på mannen. Enn så lenge er alt som vanlig her Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #88 Skrevet 7. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg syns dette er en litt pushi ting å gjøre. Han ville trodd jeg hadde blitt rar om jeg gjorde noe sånt. Anonymkode: a57cf...4c5 Hvis dere har et så greit forhold som du sier, hvorfor skulle han synes at du var blitt rar om du gjorde det? Burde han ikke inkludere verdisaker og dokumenter for deg og resten av familien i safen, hvis alt er så greit? Anonymkode: 62e70...f54
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #89 Skrevet 7. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg syns dette er en litt pushi ting å gjøre. Han ville trodd jeg hadde blitt rar om jeg gjorde noe sånt. Anonymkode: a57cf...4c5 Dere er syke. Anonymkode: 4266f...42d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #90 Skrevet 7. mai 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Jeg har spurt han! Jeg tenkte over svar her og det ene og det andre, og kom til det at jeg gidder ikke bry meg. Jeg ser dere har meninger om forholdet vårt og det er greit det altså. Det er ikke noe jeg hverken vil forsvare eller bytte bort Jeg skrev at jeg skal oppdatere om det viser seg at det dukker opp mystiske personer eller om det blir skytetrening på mannen. Enn så lenge er alt som vanlig her Anonymkode: a57cf...4c5 Det er bra 🙂 Og jeg kjenner ikke deg og mener virkelig ingenting om forholdet ditt! Så det var bare det at det opplevdes på det du hadde skrevet som om du trengte hjelp til noe (siden du spurte!), men at det var så vanskelig å få tak på HVA siden vi liksom misforsto alt sammen 🤓 Ingenting er bedre enn at alt er bra! 👍🏻 Anonymkode: e6b14...dc4
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #91 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Er såpass nysgjerrig og hadde synes det hadde vært meget merkelig at jeg hadde nok undersøkt, uten å si noe om det selvfølgelig. Er mye rart som kan ligge der inne. Det kan være alt fra en forlovelsesring til deg(da hadde det vært kjipt å åpnet det)kontanter,minnekort med bilder av andre damer, lignende, at han ikke vil vise deg hva den inneholder hadde vært et såpass stort tilittsbrudd at jwg hadde undersøkt uten å ha dårlig samvittighet engang Anonymkode: d9b08...308 Hvordan skal hun undersøke når hun ikke har koden? Anonymkode: 08363...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå