Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #51 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg tenkte også at dette er en sånn typisk mannegreie med at en safe er jo fint å ha. Jeg syns bare at den kostet litt vel mye til å være noe en bare kjøper uten rimelig grunn. Til dere som tror det er narkotika så er det neppe det. Jeg tror ikke at han ville involvert seg i noe sånt, for han syns det er en harry og stupid ting å holde på med. Han mangler ikke penger heller så motivet for å skille drive med noe sånt er ikke-eksisterende. Det eneste av alle forslag her som jeg kan se på som en liten sannsynlighet er våpen. Uten at jeg aner hva han skulle med det, så er det ihvertfall det eneste jeg kan tenke meg at han ville sikret sånn. Hadde han vært utro så ville han nok sagt det, for han vet at jeg ikke ville lagd noe drama. Jeg ser at flere reagerer på kommunikasjonen mellom oss, og jeg skjønner jo det, men det har aldri vært noe problem. Vi har som sagt et veldig avslappet forhold, og det har vært lite av både opp, og nedturer her. Det har stort sett vært balansert og rolig uten særlig stor uenighet om noe. Jeg har kommet frem til at hvis han vil skjule innholdet for meg så er det en god grunn. Tror jeg lar det være med det. Anonymkode: a57cf...4c5 Det forholdet er ikke «avslappet» hvis du føler det kleint å avkreve ham svar når han flåser bort et enkelt spørsmål. Anonymkode: b22ed...9d2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #52 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du er et bedre menneske enn meg! Nysgjerrigheten min hadde ikke tålt det prosjektet der.. Anonymkode: 3b9cb...39c Anonym bruker skrev (2 timer siden): Selv om jeg skjønner hva du mener (tålmodighet er en dyd) så tenker jeg likevel at nysgjerrighet også er en god egenskap. Det er slik en lærer. Anonymkode: e4ff8...6fe Anonym bruker skrev (1 time siden): Er du redd for mannen din? Jeg spør helt seriøst. Det er noe med svarene dine som får meg til å undre meg litt. «Vil ikke ta det opp igjen», «vil ikke virke invaderende», «vil ikke virke barnslig»… Enten så er du redd for ham, eller så må dere kommunisere på et overflatisk nivå. Jeg hadde aldri slått meg til ro med slike svar du har fått fra mannen din, og vi har et veldig sunt og likestilt ekteskap. På samme måte hadde han aldri heller latt det fare dersom det hadde vært meg som hadde anskaffet meg noe sånt. Visse ting kan man sette på «mannekontoen», men dette er bare sært. Ethvert normalt menneske ville oppfatte det at partner plutselig ordner seg en safe som han ikke vil snakke om som både rart og sært. Om det er mistenkelig aner vi jo ikke, men dette hadde vært en dealbreaker for meg iallfall. Jeg regner meg selv som en som gir partneren min slækk jeg altså, men her hadde jeg faktisk gått skikkelig i dybden og ikke gitt meg før jeg fikk et skikkelig svar fra ham. Lykke til :-)! Anonymkode: 85585...919 Jeg er nysgjerrig, men fikk tenkt gjennom det og jeg har aldri hatt grunn til å ikke ha full tillit til ham. Det vil ikke si det samme som at han alltid gjør ting jeg nødvendigvis syns er så supert, men det får være. Hvis han ikke vil vise meg innhold så er det som sagt sikkert en god grunn. Jeg er ikke redd ham. Ikke på noen måte, og bare tanken får meg til å smile. Han er en rolig og vennlig person og det er jo ikke ut en grunn at det ikke har vært noe særlig med bølger i ekteskapet vårt. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #53 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg tenkte også at dette er en sånn typisk mannegreie med at en safe er jo fint å ha. Jeg syns bare at den kostet litt vel mye til å være noe en bare kjøper uten rimelig grunn. Til dere som tror det er narkotika så er det neppe det. Jeg tror ikke at han ville involvert seg i noe sånt, for han syns det er en harry og stupid ting å holde på med. Han mangler ikke penger heller så motivet for å skille drive med noe sånt er ikke-eksisterende. Det eneste av alle forslag her som jeg kan se på som en liten sannsynlighet er våpen. Uten at jeg aner hva han skulle med det, så er det ihvertfall det eneste jeg kan tenke meg at han ville sikret sånn. Hadde han vært utro så ville han nok sagt det, for han vet at jeg ikke ville lagd noe drama. Jeg ser at flere reagerer på kommunikasjonen mellom oss, og jeg skjønner jo det, men det har aldri vært noe problem. Vi har som sagt et veldig avslappet forhold, og det har vært lite av både opp, og nedturer her. Det har stort sett vært balansert og rolig uten særlig stor uenighet om noe. Jeg har kommet frem til at hvis han vil skjule innholdet for meg så er det en god grunn. Tror jeg lar det være med det. Anonymkode: a57cf...4c5 Den 2 siste setningene dine får meg til undre litt. Er du redd for han, redd for reaksjonen hans hvis du tar det opp igjen? Anonymkode: 62e70...f54
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #54 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg tenkte også at dette er en sånn typisk mannegreie med at en safe er jo fint å ha. Jeg syns bare at den kostet litt vel mye til å være noe en bare kjøper uten rimelig grunn. Til dere som tror det er narkotika så er det neppe det. Jeg tror ikke at han ville involvert seg i noe sånt, for han syns det er en harry og stupid ting å holde på med. Han mangler ikke penger heller så motivet for å skille drive med noe sånt er ikke-eksisterende. Det eneste av alle forslag her som jeg kan se på som en liten sannsynlighet er våpen. Uten at jeg aner hva han skulle med det, så er det ihvertfall det eneste jeg kan tenke meg at han ville sikret sånn. Hadde han vært utro så ville han nok sagt det, for han vet at jeg ikke ville lagd noe drama. Jeg ser at flere reagerer på kommunikasjonen mellom oss, og jeg skjønner jo det, men det har aldri vært noe problem. Vi har som sagt et veldig avslappet forhold, og det har vært lite av både opp, og nedturer her. Det har stort sett vært balansert og rolig uten særlig stor uenighet om noe. Jeg har kommet frem til at hvis han vil skjule innholdet for meg så er det en god grunn. Tror jeg lar det være med det. Anonymkode: a57cf...4c5 Kommer du til å la det være med det da? Eller vil du gå med en gnagende følelse? For det er jo en grunn til at du opprettet innlegget i utgangspunktet? Hvis dere er såpass konfliktsky i forholdet at det ikke er aktuelt å spørre rett ut, så er dette en mulighet. Hent frem passene og si, forresten, kjekt med safe, disse bør vi ha ett trygt sted. Så blir du med bort og legger de inn, sier du trenger koden tilfelle du skulle behøve de en dag. Sleng gjerne på ett par smykker også. Sånn, da får du koden og ingen har tråkket over ved å virke mistenksom. Anonymkode: ad8b0...445
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #55 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Den 2 siste setningene dine får meg til undre litt. Er du redd for han, redd for reaksjonen hans hvis du tar det opp igjen? Anonymkode: 62e70...f54 Nei som sagt så er jeg ikke redd ham. Har ikke vært og kommer neppe til å bli det noen gang. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #56 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kommer du til å la det være med det da? Eller vil du gå med en gnagende følelse? For det er jo en grunn til at du opprettet innlegget i utgangspunktet? Hvis dere er såpass konfliktsky i forholdet at det ikke er aktuelt å spørre rett ut, så er dette en mulighet. Hent frem passene og si, forresten, kjekt med safe, disse bør vi ha ett trygt sted. Så blir du med bort og legger de inn, sier du trenger koden tilfelle du skulle behøve de en dag. Sleng gjerne på ett par smykker også. Sånn, da får du koden og ingen har tråkket over ved å virke mistenksom. Anonymkode: ad8b0...445 Ps, mannen min kjøper også mye rart jeg ikke ser nytten av og eneste grunnen til at jeg ikke bruker det, er fordi jeg ikke gidder, ikke fordi han ikke vil dele. Så nei, typisk mann er det ikke, selv om de liker rare duppedingser. Anonymkode: ad8b0...445
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #57 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kommer du til å la det være med det da? Eller vil du gå med en gnagende følelse? For det er jo en grunn til at du opprettet innlegget i utgangspunktet? Hvis dere er såpass konfliktsky i forholdet at det ikke er aktuelt å spørre rett ut, så er dette en mulighet. Hent frem passene og si, forresten, kjekt med safe, disse bør vi ha ett trygt sted. Så blir du med bort og legger de inn, sier du trenger koden tilfelle du skulle behøve de en dag. Sleng gjerne på ett par smykker også. Sånn, da får du koden og ingen har tråkket over ved å virke mistenksom. Anonymkode: ad8b0...445 Jeg opprettet tråden for å se hvordan andre ville reagert, og det kom jo endel forslag til hvorfor som jeg ikke har tenkt på. Det fikk meg jo til å tenke over saken, og så fant jeg ut at det ikke er så viktig. Det vil ikke någe meg nei. Vi er ikke særlig konfliktsky noen av oss, men vi er stort sett enige om ting. Det har vært lite diskusjoner og bølger her, og vi trives godt med det som det er begge to. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #58 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg opprettet tråden for å se hvordan andre ville reagert, og det kom jo endel forslag til hvorfor som jeg ikke har tenkt på. Det fikk meg jo til å tenke over saken, og så fant jeg ut at det ikke er så viktig. Det vil ikke någe meg nei. Vi er ikke særlig konfliktsky noen av oss, men vi er stort sett enige om ting. Det har vært lite diskusjoner og bølger her, og vi trives godt med det som det er begge to. Anonymkode: a57cf...4c5 Så svarene i denne tråden gjør at du ikke er mistenksom lenger altså. Merkelig siden vel så godt som alle sier at det er en merkelig oppførsel av han. Anonymkode: 62e70...f54
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #59 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så svarene i denne tråden gjør at du ikke er mistenksom lenger altså. Merkelig siden vel så godt som alle sier at det er en merkelig oppførsel av han. Anonymkode: 62e70...f54 Jeg var mest nysgjerrig før jeg kjente litt på mistanke. Det kan være at jeg ikke vil like det hvis han skjuler noe. Da foretrekker jeg å ignorere. Ingen vits i å lage noe fuss bare for å lage det. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #60 Skrevet 6. mai 2022 Å være struts er sikkert enklere i lengden. Anonymkode: 3259b...e82
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #61 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Så svarene i denne tråden gjør at du ikke er mistenksom lenger altså. Merkelig siden vel så godt som alle sier at det er en merkelig oppførsel av han. Anonymkode: 62e70...f54 Samme tenker jeg, men for all del, det gjelder jo ikke meg og er ikke min business når alt kommer til alt. Heldigvis, får en si. Anonymkode: ad8b0...445
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mai 2022 #62 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Nei som sagt så er jeg ikke redd ham. Har ikke vært og kommer neppe til å bli det noen gang. Anonymkode: a57cf...4c5 Men hvorfor kan du da ikke bare spørre ham? Hva er egentlig så skummelt med det?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #63 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Å være struts er sikkert enklere i lengden. Anonymkode: 3259b...e82 Du kan sikkert se det på den måten, men selv så mener jeg at det ikke er alt en bør vite. Du kan si det sånn at om det er noe jeg ikke skulle like, så er det ikke sånn mellom oss at vi nekter den andre noe. Hvis han vet jeg ikke vil like det, så stoler jeg på hans avgjørelse. Vi trenger ikke å fortelle hverandre alt til enhver tid. Jeg treffer min eks som jeg vet at mannen ikke kan fordra, men han er min gode venn og vi møtes likevel. Mannen skjønner det men det er ikke noe samtaleemne mellom oss. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #64 Skrevet 6. mai 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (1 minutt siden): Men hvorfor kan du da ikke bare spørre ham? Hva er egentlig så skummelt med det? Svar ovenfor Anonymkode: a57cf...4c5
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mai 2022 #65 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Svar ovenfor Anonymkode: a57cf...4c5 Jeg skjønner det fremdeles ikke altså. Mannen min og jeg har også generelt stor tillit på hverandre, og gnæger generelt på veldig lite, blander oss lite borti småting den andre driver med. Men vi snakker da like fullt godt sammen, om det aller meste. Er det da noe vi lurer på, noe som plager oss eller noe vi er nysgjerrig på, så er det stor takhøyde for å kunne spørre om ting.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #66 Skrevet 6. mai 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner det fremdeles ikke altså. Mannen min og jeg har også generelt stor tillit på hverandre, og gnæger generelt på veldig lite, blander oss lite borti småting den andre driver med. Men vi snakker da like fullt godt sammen, om det aller meste. Er det da noe vi lurer på, noe som plager oss eller noe vi er nysgjerrig på, så er det stor takhøyde for å kunne spørre om ting. Det er nok bare det at forhold og vi som er i dem er ulike og finner ut hva som fungerer best for nettopp oss. Jeg spurte ham, og da svarte han jo, og når jeg spurte for spøk så svarte han på spøk. Da skjønner jeg når jeg fikk tenkt mer over det, at det er en god grunn hvis han nå skulle skjule noe. Sannsynligvis er det noe jeg ikke vil like, så da har han tatt avgjørelse om å ikke innvie meg i det. Da stoler jeg på at han gjør det rette. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #67 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er nok bare det at forhold og vi som er i dem er ulike og finner ut hva som fungerer best for nettopp oss. Jeg spurte ham, og da svarte han jo, og når jeg spurte for spøk så svarte han på spøk. Da skjønner jeg når jeg fikk tenkt mer over det, at det er en god grunn hvis han nå skulle skjule noe. Sannsynligvis er det noe jeg ikke vil like, så da har han tatt avgjørelse om å ikke innvie meg i det. Da stoler jeg på at han gjør det rette. Anonymkode: a57cf...4c5 Jeg blir nesten litt målløs kjenner jeg. Anonymkode: 62e70...f54
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #68 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det er nok bare det at forhold og vi som er i dem er ulike og finner ut hva som fungerer best for nettopp oss. Jeg spurte ham, og da svarte han jo, og når jeg spurte for spøk så svarte han på spøk. Da skjønner jeg når jeg fikk tenkt mer over det, at det er en god grunn hvis han nå skulle skjule noe. Sannsynligvis er det noe jeg ikke vil like, så da har han tatt avgjørelse om å ikke innvie meg i det. Da stoler jeg på at han gjør det rette. Anonymkode: a57cf...4c5 Ja. Litt sånn exit, på en måte. Best å ikke vite. Anonymkode: e6b14...dc4
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #69 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det er nok bare det at forhold og vi som er i dem er ulike og finner ut hva som fungerer best for nettopp oss. Jeg spurte ham, og da svarte han jo, og når jeg spurte for spøk så svarte han på spøk. Da skjønner jeg når jeg fikk tenkt mer over det, at det er en god grunn hvis han nå skulle skjule noe. Sannsynligvis er det noe jeg ikke vil like, så da har han tatt avgjørelse om å ikke innvie meg i det. Da stoler jeg på at han gjør det rette. Anonymkode: a57cf...4c5 Jøss! Er jo rene mafiafrue-tankegang det. Det er noe du ikke vil like så da er han omsorgsfull nok til å skåne deg? Det er sjelden månebedotten passer bedre! Anonymkode: 163b4...f71
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #70 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg blir nesten litt målløs kjenner jeg. Anonymkode: 62e70...f54 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja. Litt sånn exit, på en måte. Best å ikke vite. Anonymkode: e6b14...dc4 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Jøss! Er jo rene mafiafrue-tankegang det. Det er noe du ikke vil like så da er han omsorgsfull nok til å skåne deg? Det er sjelden månebedotten passer bedre! Anonymkode: 163b4...f71 Dere har nok sett for mye på TV. Exit og mafia???? Haha,det er nok ikke så dramatisk. Vi har privatliv i et forhold også, og det er mulig vi kanskje har et litt uvanlig forhold. Vi har det jo veldig bra, så det er jo ingen grunn til å forandre på det. Anonymkode: a57cf...4c5
pele Skrevet 6. mai 2022 #71 Skrevet 6. mai 2022 (endret) Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Dere har nok sett for mye på TV. Exit og mafia???? Haha,det er nok ikke så dramatisk. Vi har privatliv i et forhold også, og det er mulig vi kanskje har et litt uvanlig forhold. Vi har det jo veldig bra, så det er jo ingen grunn til å forandre på det. Anonymkode: a57cf...4c5 Kanskje ikkje så dramatisk men heller mot å vere unormalt å ikkje tørre spørre meir / ville vite. Det er i huset og han er din nærmeste. Endret 6. mai 2022 av pele
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #72 Skrevet 6. mai 2022 pele skrev (7 minutter siden): Kanskje ikkje så dramatisk men heller mot å vere unormalt å ikkje tørre spørre meir / ville vite. Det er i huset og han er din nærmeste. Ja jeg skjønner at det er unormalt blant dere her. Klart jeg ble nysgjerrig,men det er ikke så farlig nå. Han får styre med sitt og så kan jeg styre med mitt. Vil ikke forandre på sånn som vi har det på noen måte, så det får heller være unormalt i noens øyne. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #73 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja jeg skjønner at det er unormalt blant dere her. Klart jeg ble nysgjerrig,men det er ikke så farlig nå. Han får styre med sitt og så kan jeg styre med mitt. Vil ikke forandre på sånn som vi har det på noen måte, så det får heller være unormalt i noens øyne. Anonymkode: a57cf...4c5 At han har en safe er jo ikke så unormalt, mer litt rart, men at du tenker at han skåner deg fra noe du ikke ville likt, og er ok med det, se det, det er ganske unormalt i mine øyne. Men deres liv, deres valg. Lykke til. Anonymkode: 163b4...f71
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #74 Skrevet 6. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): At han har en safe er jo ikke så unormalt, mer litt rart, men at du tenker at han skåner deg fra noe du ikke ville likt, og er ok med det, se det, det er ganske unormalt i mine øyne. Men deres liv, deres valg. Lykke til. Anonymkode: 163b4...f71 Takk. Jeg får heller oppdatere om det skulle vise seg å bli interessant. Som at han plutselig får mye penger, besøk på lugubre tider eller plutselig begynner med skytetrening ;-) Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #75 Skrevet 6. mai 2022 Om gubben kjøpte safe og nektet å legge noe av oss andres inni ville jeg ha lurt. men ok, noen tenker annerledes. jeg ville følt at jeg ble holdt utenfor, tankemessig. At jeg ikke teller nok og ikke kan stoles på.... Men hvordan stiller det seg juridisk om han blir tatt for å gjemme noe der som gir straff, og du har bodd i huset og forventes det at ektefelle burde visst eller sannsynligvis var med på det? kan man bli tatt for medvirkning? Og om noe skjer med han så må jo du vite hvordan åpne? Jeg vet jo kode på pc og mobil til gubbe og barn, uten at jeg bruker de? de får ha privatlivet sitt der, og må jeg innpå noe så snakker vi om det. Jeg avtaler med barna (ungdommer) om jeg går inn på rommet. de får ha privatlivet der og, men jeg kan gå inn om jeg mistenker noe. men det har jeg aldri hatt grunn til. men om noen setter opp en lås på døra si blir jeg mistenksom. og må du gå til det skritt å late som du og vil ha ting i safe, og da må kjøpe egen så må du kunne be om å få se på hans for å vurdere om du vil ha lik? og da se på at han åpner (han må jo forklare det?). Vil han ikke vise at han åpner foran deg... ja da hadde jeg virkelig lurt på om han stolte på meg og ville være gift altså... Anonymkode: 17852...6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå