Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Dette skapet bestilte han for tre måneder siden. Det er ikke så veldig stort, men litt større enn et hotellrom-kjøleskap. Han sier at han oppbevarer to av klokkene sine og litt papirer der. Dette har han hatt i sitt eie i 16 år uten safe. Jeg merker at jeg blir litt mistenksom, men vet ikke hvorfor eller hva han skulle skjule. Hadde dere reagert på dette? Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Han kommer til å ha utroskapsmobilen sin der... Anonymkode: 50a4d...9a8
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Herregud så mistenksom du er! Stakkars mann! Anonymkode: 5f8b8...bfb
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Be om å få legge bunadsølvet ditt der og be om koden sånn at dere begge kan ta ting ut og inn. Anonymkode: cd6bc...e19
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Han kommer til å ha utroskapsmobilen sin der... Anonymkode: 50a4d...9a8 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Herregud så mistenksom du er! Stakkars mann! Anonymkode: 5f8b8...bfb Utroskap har ikke slått meg,men det er vel litt drastisk å kjøpe en safe til over 10 000 for å gjemme telefon? Jeg er mye mer nysgjerrig enn mistenksom. Jeg har en safe i huset som jeg ikke aner hva inneholder. At det kun er to klokker og litt papirer i en såpass dyr safe er også rart. De to klokkene er heller ikke så fryktelig verdifulle og de har ingen affeksjonsverdi. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Hvis mannen hadde ønsket å ha en safe i huset, så hadde mitt spørsmål vært; hva skal VI oppbevare der. Det kunne feks vært verdipapirer, pass, vitnemål etc. veldig rart hvis mannen skal ha en egen safe liksom..... Anonymkode: f4c6d...433
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Be om å få legge bunadsølvet ditt der og be om koden sånn at dere begge kan ta ting ut og inn. Anonymkode: cd6bc...e19 Jeg sa for spøk at det sikkert var plass til noen smykker der, og da sa han at jeg måtte kjøpe mitt eget skap. Han også brukte spøkefull tone men jeg kunne ikke dra det opp igjen. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvis mannen hadde ønsket å ha en safe i huset, så hadde mitt spørsmål vært; hva skal VI oppbevare der. Det kunne feks vært verdipapirer, pass, vitnemål etc. veldig rart hvis mannen skal ha en egen safe liksom..... Anonymkode: f4c6d...433 Jeg ble bare så paff da det plutselig ble levert, og spurte bare hva han skulle med det. Da svarte han klokkene og noen papirer. Jeg blir jo ganske undrende til det. Hadde han syntes at det fks var gøy med en safe, så ville jeg på en måte forstått det. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 Jeg ville jeg virkelig begynt å lure på hva det er han skjuler. Det virker klart at det er deg (eller andre i familien) han skjuler det for. Hvis poenget var beskyttelse mot tyveri, så ville dere jo hatt safen sammen. Du har sikkert også noen verdisaker. Anonymkode: 40e80...2fc
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #10 Skrevet 5. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg sa for spøk at det sikkert var plass til noen smykker der, og da sa han at jeg måtte kjøpe mitt eget skap. Han også brukte spøkefull tone men jeg kunne ikke dra det opp igjen. Anonymkode: a57cf...4c5 Tuller du? Har han virkelig kjøpt en safe bare til seg selv, det er utrolig spesielt. Anonymkode: 62e70...f54
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #11 Skrevet 5. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville jeg virkelig begynt å lure på hva det er han skjuler. Det virker klart at det er deg (eller andre i familien) han skjuler det for. Hvis poenget var beskyttelse mot tyveri, så ville dere jo hatt safen sammen. Du har sikkert også noen verdisaker. Anonymkode: 40e80...2fc Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Tuller du? Har han virkelig kjøpt en safe bare til seg selv, det er utrolig spesielt. Anonymkode: 62e70...f54 Nå blir jeg bare mer undrende. Kanskje tilmed mistenksom. Jeg ville kanskje høre at jeg måtte la han ha tingene i fred og at han sikkert snakket sant. Men det er jo veldig rart å plutselig kjøpe en såpass dyr safe. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #12 Skrevet 5. mai 2022 Våpen? Kontanter? Driver han med noe ulovlig? Tenker at hvis det er papirer (dom fek et testamente han ikke bil du skal se, fødselsattest på et barn du ikke vet om, skilsmissepapirer, et søksmål etc) så hadde han oppbevart dette på jobb, hos en nær venn, i en banboks eller lignende. Men likevel, sært av mannen din. Anonymkode: 3fb31...19b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #13 Skrevet 5. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Våpen? Kontanter? Driver han med noe ulovlig? Tenker at hvis det er papirer (dom fek et testamente han ikke bil du skal se, fødselsattest på et barn du ikke vet om, skilsmissepapirer, et søksmål etc) så hadde han oppbevart dette på jobb, hos en nær venn, i en banboks eller lignende. Men likevel, sært av mannen din. Anonymkode: 3fb31...19b Sexleketøy 😂 Anonymkode: 62e70...f54
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #14 Skrevet 5. mai 2022 Du må jo oppbevaring for dine ting også. Og da selvfølgelig koden. Anonymkode: a7932...eae
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #15 Skrevet 5. mai 2022 Tror jeg hadde spurt helt alvorlig hva han trenger en safe til som jeg ikke skal ha tilgang til. Det kan jo finnes akseptable grunner, men da vil jeg vite hvorfor Anonymkode: 3259b...e82
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. mai 2022 #16 Skrevet 5. mai 2022 Så lite folk her kommuniserer med partneren sin? For oss hadde det vært helt naturlig å fritt både spørre og fortelle angående dette, hvis det var noe man lurte på eller hadde behov for å avklare.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #17 Skrevet 5. mai 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Våpen? Kontanter? Driver han med noe ulovlig? Tenker at hvis det er papirer (dom fek et testamente han ikke bil du skal se, fødselsattest på et barn du ikke vet om, skilsmissepapirer, et søksmål etc) så hadde han oppbevart dette på jobb, hos en nær venn, i en banboks eller lignende. Men likevel, sært av mannen din. Anonymkode: 3fb31...19b Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Sexleketøy 😂 Anonymkode: 62e70...f54 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du må jo oppbevaring for dine ting også. Og da selvfølgelig koden. Anonymkode: a7932...eae Han har ikke drevet med noe ulovligheter såvidt jeg vet. Kanskje kjørt for fort og sånne dumheter bare. Han har også en helt alminnelig omgangskrets fra tidligere, og ingenting jeg har reagert på. Nå begynner jeg jo å tenke litt ekstra etter, men kommer ikke på noe. Sexleketøy hadde han ikke trengt safe for. Han sa jo på spøkefull måte at jeg måtte få egen safe, så vil ikke ta opp det igjen. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #18 Skrevet 5. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Sexleketøy hadde han ikke trengt safe for. Det var bare en tullekommentar fra meg. Jeg står fremdeles for det jeg sa om at jeg synes det er veldig spesielt å kjøpe en safe som bare han skal bruke. Anonymkode: 62e70...f54
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #19 Skrevet 5. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han har ikke drevet med noe ulovligheter såvidt jeg vet. Kanskje kjørt for fort og sånne dumheter bare. Han har også en helt alminnelig omgangskrets fra tidligere, og ingenting jeg har reagert på. Nå begynner jeg jo å tenke litt ekstra etter, men kommer ikke på noe. Sexleketøy hadde han ikke trengt safe for. Han sa jo på spøkefull måte at jeg måtte få egen safe, så vil ikke ta opp det igjen. Anonymkode: a57cf...4c5 Da hadde jeg reagert!! Anonymkode: a7932...eae
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #20 Skrevet 5. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Tror jeg hadde spurt helt alvorlig hva han trenger en safe til som jeg ikke skal ha tilgang til. Det kan jo finnes akseptable grunner, men da vil jeg vite hvorfor Anonymkode: 3259b...e82 LillaGorilla♥♥ skrev (5 minutter siden): Så lite folk her kommuniserer med partneren sin? For oss hadde det vært helt naturlig å fritt både spørre og fortelle angående dette, hvis det var noe man lurte på eller hadde behov for å avklare. Jeg spurte jo, og da var svaret klokker og papirer. Hvis jeg begynner å spørre om hvilke papirer vil jeg føle at jeg forhører ham. Vi kommuniserer helt bra vanligvis. Det er kanskje derfor jeg blir så nysgjerrig og nå litt mistenksom også. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #21 Skrevet 5. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det var bare en tullekommentar fra meg. Jeg står fremdeles for det jeg sa om at jeg synes det er veldig spesielt å kjøpe en safe som bare han skal bruke. Anonymkode: 62e70...f54 Hehe, ja jeg skjønte kanskje det. Ja, det er spesielt, og etter 16 år som gift. Hadde han hatt safe fra vi ble kjent så hadde jeg nok ikke reagert på det. Anonymkode: a57cf...4c5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #22 Skrevet 5. mai 2022 Da ville jeg kommet med bunadsølv eller liknende og sagt du vil ha det der. Og passet ditt Anonymkode: 3259b...e82
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #23 Skrevet 5. mai 2022 Det er sykt og påfallende. Særlig at han ikke skal la deg ha noe i den. Hva skjer når du ber om å få se inni da? Narko, svarte penger, ulovlige våpen. Det er ikke annet man har hemmelig safe for. Anonymkode: 4266f...42d
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #24 Skrevet 5. mai 2022 Om mannen din plutselig skulle falle fra, skal innhold da være tapt? Om man tenker å gi koden til en advokat eller lignende så er jo det litt spesielt at han gjør seg så mye bry i stedet for å dele koden med deg. Anonymkode: 8cae1...15c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #25 Skrevet 5. mai 2022 Men snakker dere ikke sammen? Jeg hadde selvsagt spurt hvorfor jeg ikke kunne få tilgang til en safe som står i vårt hjem! Jeg er ikke interessert i å huse ting jeg ikke vet hva er. Anonymkode: 163b4...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå