Gå til innhold

Har du selvmordstanker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan arter de seg?

Anonymkode: 80691...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt ikke. Og har du det så kontakter du helsevesenet nå.

Anonymkode: 7f42c...77c

Skrevet

Bare når det går flere dager uten antidepressiv.

Anonymkode: e7c9a...8ea

Skrevet

@Admin

Jeg har rapportert, men ingenting skjer? Denne tråden bør ikke få stå, for hi sin skyld. 

Anonymkode: 318ca...1a0

Skrevet

Det hender, men ikke på et nivå som medfører reell risiko for forsøk eller gjennomføring. Hvis du har det, HI, så trenger du annen hjelp enn det som er mulig å få på et forum.

Anonymkode: c8ef4...6d4

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

@Admin

Jeg har rapportert, men ingenting skjer? Denne tråden bør ikke få stå, for hi sin skyld. 

Anonymkode: 318ca...1a0

Det er ikke noe å rapportere i denne tråden (ennå). Folk forteller HI at hun bør oppsøke hjelp hvis hun tenker på selvmord. Hva er farlig med det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke noe å rapportere i denne tråden (ennå). Folk forteller HI at hun bør oppsøke hjelp hvis hun tenker på selvmord. Hva er farlig med det?

Tråden bryter mot forumreglene.

Anonymkode: 95e7f...16e

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det hender, men ikke på et nivå som medfører reell risiko for forsøk eller gjennomføring. Hvis du har det, HI, så trenger du annen hjelp enn det som er mulig å få på et forum.

Samme her. Bortsett fra at jeg begynte å kjenne at strikken min begynte å bli strekt litt for langt, så jeg sa i fra til fastlegen og får god hjelp. 

Anonymkode: 48509...774

Skrevet

Tråden vil bli stengt ettersom selv om hovedinnlegget er ok, vil eventuelle svar være brudd på disse reglene:

* Selvmordstanker eller selvskadingsmetoder. Vi ønsker på ingen måte at disse temaene skal være tabu, og forstår at mange kan ha behov for å skrive om problemene sine. Samtidig kan vi i Foreldreforum ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe. Derfor vil slike tråder kunne bli stengt, og vi henviser til steder der man kan prate med noen som har kompetanse til å håndtere slike situasjoner.

Admin

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...