Gå til innhold

Noen med adhd diagnose her? Voksne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på Ritalin noen måneder nå. Jeg har stor effekt på indre uro og stress. Jeg er egentlig godt fungerende uten medisin (lært meg masse teknikker for å håndtere den impulsive delen) problemet mitt var dårlig fokus og jeg bruker mye krefter på en arbeidsdag, få gjort det jeg skal. Ritalin fjerner altså symptomer jeg egentlig ikke var klar over jeg var så sterkt preget av. Nå er jeg for første gang i livet i harmoni. Jeg har alltid stresset med alt jeg skulle gjort (i tankene) kjent på engstelse og frykt for å ikke strekke til og dermed også blitt asosial og mutt til tider. Men, det jeg håpet å få effekt på konsentrasjon og effektivitet er det liten bedring. Jeg er ikke like sliten på slutten av en arbeidsdag og overtid er ikke skrekken lengre da. 
Så er det noen med erfaring? 

Det er jo godt å kjenne på ro og harmoni, er det liksom slik man til normalt skal ha det tenker jeg. Har gått i 40 år med konstant kaos i kroppen så det er nesten litt rart å være «normal»

Jeg lurer på om kanskje andre medisiner fungerer bedre på det med konsentrasjon og evnen til å jobbe strukturert. Vil du som har forsøkt forskjellige medisiner dele erfaring?

Skal til oppfølging om 14 dager. 

Anonymkode: a35ae...698

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...