oslofrk Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 Vi har plutselig bare kaldt vann. Sikringer er ok. Er det noe annet jeg kan sjekke, eller den bare død?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #2 Skrevet 4. mai 2022 Noen ganger kan det være en bryter (på vegg) som skrur varmtvannsbereder på/av. Den jeg har erfaring med hadde fire trinn, 0-3 og var plassert i et annet rom langt unna berederen (50-tallshus) ellers skal det være en måte å regulere varmen på vannet ut av varmtvannsberederen på som er på varmtvannsberederen. Vet ikke hvor, men rørleggeren endret temperaturen på vår. Anonymkode: 02e46...7b6
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 oslofrk skrev (15 minutter siden): Vi har plutselig bare kaldt vann. Sikringer er ok. Er det noe annet jeg kan sjekke, eller den bare død? Hvor gammel er tanken? Kan være termostat, element ++ Kontakt rørlegger😊 Anonymkode: 9105d...1ab
oslofrk Skrevet 4. mai 2022 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2022 Takk for svar! Jeg vet ikke hvor gammel den er, så får ringe rørlegger i morgen…
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Vår har en sikring på selve tanken som noen ganger går. Anonymkode: 8cdd0...9e4
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Noen har en sikring på selve tanken, men siden du ikke har noe kjennskap til tanken er det lurt å få en rørlegger til å se på den for deg. Da får du vite om det er noe galt med tanken eller du får lært deg hva du skal gjøre. Anonymkode: 8340f...28c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå