Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #76 Skrevet 4. mai 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jo det slo meg, men jeg syns det ville vært frekt og uhøflig å nevne det. Anonymkode: cb7ff...edd Og det er akkurat her du viser hva du har misforstått. Det frekke og uhøflige, det er å komme med bastante påstander for hva andre kan og ikke kan gjøre og så ikke ta høyde for at mange ikke har muligheten til å tilfredsstille dine egne personlige preferanser. De kongelige har langt mindre strikse holdninger enn hva du har, noe du burde reflektere litt over. Anonymkode: 4407b...37d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #77 Skrevet 4. mai 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Og det er akkurat her du viser hva du har misforstått. Det frekke og uhøflige, det er å komme med bastante påstander for hva andre kan og ikke kan gjøre og så ikke ta høyde for at mange ikke har muligheten til å tilfredsstille dine egne personlige preferanser. De kongelige har langt mindre strikse holdninger enn hva du har, noe du burde reflektere litt over. Anonymkode: 4407b...37d De kongelige har også langt mer omtanke for medmennesker enn hva du gir inntrykk av at du har. Du synser ivei om helseproblemer du helt tydelig ikke har god nok kunnskaper om. Noe som minner meg på at de kongelige har langt større ydmykhet i møte med andre mennesker enn hva du viser. Anonymkode: 4407b...37d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #78 Skrevet 4. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Og det er akkurat her du viser hva du har misforstått. Det frekke og uhøflige, det er å komme med bastante påstander for hva andre kan og ikke kan gjøre og så ikke ta høyde for at mange ikke har muligheten til å tilfredsstille dine egne personlige preferanser. De kongelige har langt mindre strikse holdninger enn hva du har, noe du burde reflektere litt over. Anonymkode: 4407b...37d Mener du at jeg ikke skal si hva jeg mener? Dessuten er det vel folk her som også har økonomi til å kjøpe både ene og det andre. Så det skal aldri taes opp her fordi mange har dårlig økonomi? Anonymkode: cb7ff...edd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. mai 2022 #79 Skrevet 4. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Mener du at jeg ikke skal si hva jeg mener? Dessuten er det vel folk her som også har økonomi til å kjøpe både ene og det andre. Så det skal aldri taes opp her fordi mange har dårlig økonomi? Anonymkode: cb7ff...edd Vel… det er faktisk ikke alltid man bør eller skal si akkurat hva man mener. Sånn hvis man vil unngå å fremstå hoven, nedlatende ,uvitende eller andre negative benevnelser.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #80 Skrevet 4. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): De kongelige har også langt mer omtanke for medmennesker enn hva du gir inntrykk av at du har. Du synser ivei om helseproblemer du helt tydelig ikke har god nok kunnskaper om. Noe som minner meg på at de kongelige har langt større ydmykhet i møte med andre mennesker enn hva du viser. Anonymkode: 4407b...37d Hva fabler du om de kongelige for??? Du har vel ikke peiling på hvilke regler de har. De må jo fremstå som de gjør fordi de er avhengige av slike som deg for å ha sin posisjon. Du verden så naiv du er til å være en voksen kvinne. Anonymkode: cb7ff...edd
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #81 Skrevet 4. mai 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Vel… det er faktisk ikke alltid man bør eller skal si akkurat hva man mener. Sånn hvis man vil unngå å fremstå hoven, nedlatende ,uvitende eller andre negative benevnelser. Så dere med dårlig økonomi skal styre hva andre får mene her? Hvordan du oppfatter meg er ditt problem, ene og alene. Anonymkode: cb7ff...edd
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #82 Skrevet 4. mai 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Jo det slo meg, men jeg syns det ville vært frekt og uhøflig å nevne det. Anonymkode: cb7ff...edd Betegnende at der du trekker grensen er ved å antyde at noen har dårlig råd. Det er altså verre enn noe annet. Det sier alt om hvor verdiene dine ligger. Anonymkode: 47cfa...0cd
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #83 Skrevet 4. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jøss - du ber andre om å slappe av? Det var selvinnsikten sin, det Anonymkode: 47cfa...0cd Nei nei. Herregud, dette er jo fantastisk underholdende 😄 Linkene til veslepesle også, jeg ler meg i hjel her. Anonymkode: ff5bb...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå