Anonym bruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Singel og klinesyk er noe dritt... Hvor i helsike er drømmeprinsen? Anonymkode: 93321...b77
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Singel og klinesyk er noe dritt... Hvor i helsike er drømmeprinsen? Anonymkode: 93321...b77 Enig, har det også slik. Men jeg vil også knulle. Anonymkode: d98c8...6a9
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Enig, har det også slik. Men jeg vil også knulle. Anonymkode: d98c8...6a9 Det er noe drit å være singel, knullesyk og ikke interessert i tinder eller å finne en ONS på byn. Her kastet jeg all moral til side og ga etter for lysten. Etter 4 år uten sex, var jeg så sulteforet at jeg lå med eksen. Problemet er at han er gift. Skal sies at han har vært tydelig på hva han vil i flere år (vi har vært skilt i 8 år) og han har aldri lagt skjul på at han begjærer meg (til meg altså). Det var helt fantastisk! Anonymkode: 7e471...ee2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå