Anonym bruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Noen som har gjennomført dette her og vil dele erfaringer? Tenker mest på hormonbehandling? Hvordan du reagerte på dette? Anonymkode: 998f2...8a9
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Jeg har to flotte barn etter pgd. Prosessen med pgd er jo egentlig identisk med ivf, bortsett fra siste del. Søker du om Ivf får du nok flere svar. For min del var ikke hormonbehandlingen noe stor sak. Det emosjonelle og usikkerheten var det verre med. Men det var verdt det! Og overraskende fort glemt.. Anonymkode: 8e179...5de
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 Vi hadde tre forsøk med pgd på Karolinska i Stockholm. Ble ikke gravid på noen av rundene (og fikk ikke noe å fryse, kun et ok embryo hver gang - resten hadde den arvelige kromosonfeilen som de sjekket for). Hormonbehandlingen gikk helt greit, det verste der var definitivt å være helt nedregulert, altså før østrogensprøytene startet. Følte meg skvetten, nervøs og nedstemt - som kjip pms. Men det som virkelig var tøft var ventingen, nedturene og håpet som ble smadret hver gang. DET var virkelig tøft. Fikk barn med donoregg senere 😀 Anonymkode: 8ae41...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå