Anonym bruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Hvor gamle synes dere ungdommer bør være når de er i et skikkelig forhold? Anonymkode: d4f60...752
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Hva er skikkelig da? Sønnen min var i forhold i ett år fra han var 13 til 14. Datteren min fikk sin første ordentlige kjærste da hun var 15. de var sammen i 6 mnd, så ble hun sammen med en annen i fjor da hun var 16.5 og det varte ett år… Anonymkode: 4eabd...c0e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Det må nesten ungdommene finne ut av selv tenker jeg. Det er stor forskjell på hvor modne de er og hvor alvorlig de tar en forelskelse og et forhold... Eldste min fikk sin første kjæreste på juleballet i 10.klasse, de var sammen et års tid. Nest eldste er nå 18 år og har ikke hatt fast følge med noen enda. Anonymkode: 47b7a...01b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Min fikk kjæreste i 7 klasse, nesten 13, de er fortsatt sammen, og fyller 18 i år, så tenker jo fra 12-13 er det mer alvorlig Anonymkode: 2a6b1...896
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Venninnen min ble sammen med mannen sin da hun var 12 og han 14. De har vært sammen i 30 år snart, så man kan jo kalle det et skikkelig forhold. Det kommer jo helt an på hvor moden ungdommen er og hvor forelsket den er og hvor godt den kjenner egne følelser. Min på 14 er ikke interessert i gutter en gang. Det er trening foran alt. Min andre er voksen (over 20) og er i sitt første forhold som har vart i over 6 mnd. Hun var ekstremt umoden og var mer forelsket i å være forelsket enn forelsket i den hun var sammen med. Anonymkode: c66c2...f0c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 Kommer jo bare an på hvor modne de er. Datteren min fikk kjæreste da hun var 14 år, og de var sammen i 1,5 år. Mens sønnen min på 15 år, sier han skal overhodet ikke ha kjæreste. Tror han ble litt skremt da kompisen hans hadde kjæreste, som ringte og sendte meldinger hele tiden, og ville være sammen med han hele tiden. Sønnen min sa at han aldri hadde orket sånt mas. Anonymkode: a372f...46c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 Hva hjelper det om de voksne «mener» noe om alderen? De unge inngår forhold helt uten vår innblanding… Anonymkode: dce45...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå