Anonym bruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Skrevet 1. mai 2022 Pappa ble plutselig syk i fjor sommer, og har nå kommet på sykehjem. Jeg har daglig dårlig samvittighet fordi jeg ikke får besøkt han så ofte. Det er 3,5 times kjøring en vei, så hele dagen går. I begynnelsen var jeg hos han annenhver helg, men det tar for mye tid. Jeg har full jobb og flere barn som må følges opp. Noen andre her som har opplevd noe lignende? Hvordan komme over denne dårlige samvittigheten? Jeg kjenner at en gang i mnd er det jeg klarer nå. Litt oftere i ferier og om han må følges på sykehuset. Kontakt på tlf er dessverre ikke mulighet. Anonymkode: 0232b...5e9
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Skrevet 1. mai 2022 Jeg fikk ikke besøkt på flere måneder nå og da i Coronatiden. Da sendte jeg brev. Noen ganger sendte jeg med et blad eller flaxlodd mm. Da får de et livstegn når du ikke kan snakke med ham på telefon. Anonymkode: 0453a...6cc
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 Jeg snakket med min far via videochat og snakket på telefon. Selv om han ikke kunne snakke tilake sa de ansatte at han likte det. Han bodde 6 timer unna oss så måtte ha hotellovernatting hver gang vi dro på besøk. Anonymkode: dcf91...fe0
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 pele skrev (6 minutter siden): Han kan flytte til sykehjemmet på ditt hjemsted Hahahaha... Du har virkelig peiling på hvor overveldende stort utvalg det er i sykehjemsplasser. Anonymkode: 7e513...c91
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Skrevet 1. mai 2022 pele skrev (34 minutter siden): Han kan flytte til sykehjemmet på ditt hjemsted Ideell løsning ja. Praktisk mulig? Sannsynligvis ikke. I alle fall ikke på kort sikt. Anonymkode: fae46...b39
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2022 #7 Skrevet 1. mai 2022 Jeg jobber på sykehjem og jeg mener bestemt at er det noen som fortjener en medalje så er det alle pårørende. Dere gjør det dere kan og dere kan ikke legge om hele livet for en på sykehjem. Barn er ofte "sandwich" de har egne barn å ta vare på OG sine kjære på sykehjem. Faren din får det ikke bedre at du møter veggen. senk skuldre! lev livet og kombiner det slik det passer for deg! Anonymkode: 031af...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå