Gå til innhold

Kan jeg trykke ut litt frustrasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere ikke har barn sammen: Flytt, før det blir enda vanskeligere.

Hvis dere har barn sammen: Flytt, selv om det er vanskelig.

Her er det en hel parade av røde flagg.

Anonymkode: 4041c...fdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samle sammen selvtilliten din og bli sint.

Dette skal du faen meg ikke finne deg i!

I et forhold skal man ønske hverandre det beste, ha gjensidig respekt for hverandres følelser og meninger, oppføre seg bra og være empatisk og kjærlig. Hva av dette har du egentlig i forholdet ditt?

Når du sier du vil avslutte forholdet og flytte til din bror kommer samboeren din til å snu helt om, han kommer til å trygle og be om at du blir. Da må du være sterk! For han spiller et spill, spiller rollen han må spille for å beholde deg. Det er han som trenger deg, og han nekter å innrømme det.

Du kommer til å klare deg utmerket uten denne mannen, og jeg lover deg at det kommer ikke til å ta lang tid før han har funnet seg en ny kvinne han kan undertrykke og tråkke på for selv å føle seg litt høyere. Menn som bruker kvinnene sine som et trappetrinn de kan stå på for å komme opp selv er virkelig ikke menn vi ønsker beholde altså.

Verden er full av menn som verdsetter kvinnen sin, som ønsker at hun skal ha det bra, som vil styrke henne og ikke kvele henne. 

Du må la denne mannen gå, for han var feil valg.

Anonymkode: c50f0...c6a

Skrevet

Hvordan går det hi? 

Anonymkode: 67760...c5e

Skrevet

Jeg har hatt en rolig uke, jeg klarte å ordne samboer en jobb hvor jeg jobber og han begynte nå i denne uken, han ba om unnskyldning og vi ble i felleskap ening om husarbeid, hvor vi delte inn husarbeid etter interesser. Vi har ikke barn sammen (eller hver for oss) og jeg har snakket med samboer at jeg kommer til å gå om det samme skjer en gang til, han har nå jobb og jeg trenger ikke bekymre meg for om han klarer seg om jeg går. Det er ennå anspent mellom oss, han forsøker å vise følelser, men jeg er dessverre mer reservert og holder tilbake, har sagt at jeg trenger tid for meg selv, min bror har kommet på besøk for å hjelpe til og evt hjelpe meg å flytte om det ikke blir bedre

Anonymkode: a3b51...63a

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg har hatt en rolig uke, jeg klarte å ordne samboer en jobb hvor jeg jobber og han begynte nå i denne uken, han ba om unnskyldning og vi ble i felleskap ening om husarbeid, hvor vi delte inn husarbeid etter interesser. Vi har ikke barn sammen (eller hver for oss) og jeg har snakket med samboer at jeg kommer til å gå om det samme skjer en gang til, han har nå jobb og jeg trenger ikke bekymre meg for om han klarer seg om jeg går. Det er ennå anspent mellom oss, han forsøker å vise følelser, men jeg er dessverre mer reservert og holder tilbake, har sagt at jeg trenger tid for meg selv, min bror har kommet på besøk for å hjelpe til og evt hjelpe meg å flytte om det ikke blir bedre

Det er bra han har fått en jobb.

Men vær klar over et par ting. Hvis han forstår at det at han har en jobb gjør at du lettere går fra ham, da kan han ende med å enten sabottere sin egen jobb, slutte i den - eller, siden han nå jobber samme sted som deg, ødelegge for deg på jobb.

Blir det slutt mellom dere er det uansett uheldig å jobbe på samme sted med en mann som er så ustabil som han virker å være.

Du har ikke ansvar for hans jobbsituasjon eller hans økonomi - det er et ansvar han selv må ta.

Det er jo flott om han har forstått noe, men det du fortalte om i hovedinnlegget er en mann med tilsynelatende svært negative grunnholdninger til viktige aspekt ved livet og et samliv, og dessverre også overfor deg.

Ha veldig lav terskel for å gå.

Ta vare på deg selv fremover!

Anonymkode: 7864f...7a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er bra han har fått en jobb.

Men vær klar over et par ting. Hvis han forstår at det at han har en jobb gjør at du lettere går fra ham, da kan han ende med å enten sabottere sin egen jobb, slutte i den - eller, siden han nå jobber samme sted som deg, ødelegge for deg på jobb.

Blir det slutt mellom dere er det uansett uheldig å jobbe på samme sted med en mann som er så ustabil som han virker å være.

Du har ikke ansvar for hans jobbsituasjon eller hans økonomi - det er et ansvar han selv må ta.

Det er jo flott om han har forstått noe, men det du fortalte om i hovedinnlegget er en mann med tilsynelatende svært negative grunnholdninger til viktige aspekt ved livet og et samliv, og dessverre også overfor deg.

Ha veldig lav terskel for å gå.

Ta vare på deg selv fremover!

Anonymkode: 7864f...7a9

Takk, jeg håper å tror at jeg er der hvor jeg kan gjøre gode valg for meg selv, jeg har vært å er i en vanskelig tid, hvor jeg velger å la tvilen komme til gode, på samme tid som jeg føler jeg har lav terskel for å gjøre andre valg. Det at min bror stiller huset til disposisjon gjør saken lettere for meg om nødvendig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...