Gå til innhold

Lørdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gøy gjør dere på i kveld da? 

Anonymkode: dcfc1...540

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tv med kjæresten og garantert sex etterpå 😁

Anonymkode: 60b59...b83

Skrevet

- Ser serie
- Spiser indisk
- Drikker litt vin

Anonymkode: 9278e...95c

Skrevet

Nyter alenekveld. Mannen er hos en kompis og barnet på overnatting. Deilig med litt alenetid, og jeg unner meg et glass brus og litt sjokolade, etter å ha spist indisk til middag. Nå er det Bohemian Rhapsody på TV ;)

Anonymkode: 1049f...bc7

Skrevet

Sitter i sofaen med valpen ved siden av meg nå :)

Har ryddda og fått på plass ny vaskemaskin og ny tørketrommel, de ble levert i går så måtte ha hjelp av sønnen min når han kom hjem i dag til å bære ut de gamle og få de nye på plass.

Nå er de to yngste barna på 13 og 15 år på badet og jeg gjesper og venter på at de skal bli ferdig så det blir min tur...

Anonymkode: 3d8c0...90c

Skrevet

Akkurat varmet opp andre posjon lapskaus for kvelden og skal gå over berget med skittentøy minsta påstår er skittent. Hu begynte å rydde rommet nå. Hun mente tøyet hadde liggi og marinert seg på gulvet i en måned, jeg er ganske sikker på at noen av dunkene er tøy som nylig er vasket og som hun og søstra skulle ha lagt i skapet… jeg har ikke kontroll på hvem som er hvem sitt lengre. 
Burde vel ikke si så mye, for jeg fikk akkurat på nytt sengetøy før hu fant ut at hu skulle rydde rommet. Deilig med kald dyne når jeg skal legge meg. 

Anonymkode: e51cd...c6f

Skrevet

Ser på serier, strikker og drikker cola zero. Mannen sover i sofaen ved siden av meg, yngste har lagt seg og eldste ser på you tube på mobilen. Snart leggetid. Må bare strikke noen omganger til først. 

Skrevet

Så ferdig kompani Lauritzen så la jeg meg. 

Anonymkode: 66cf7...217

Skrevet

Jeg har stresset rundt hele dagen for å klargjøre huset til salg. Maling og innkjøp. Glemte å spise, drakk litt vin når det endelig var rolig. Note to self, ikke drikk vin på tom mage 🙈 Så da sovna jeg, ikke veldig spennende med andre ord 😅

Anonymkode: 6367d...12b

Skrevet
17 hours ago, Anonym bruker said:

Hva gøy gjør dere på i kveld da? 

bare slappet av og sett serier og filmer, og spist biff med grønnsaker i går :D

Anonymkode: 2d073...f7f

Skrevet

Bra dere har hatt en fin lørdag/helg 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...