Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Kjøpte akkurat kosttilskudd magnesium 350 mg på apoteket. Vidi pluss. Synes pillene så så røffe ut i kantene. Ser nesten ut som om de er hjemmelaget. Har aldri brukt magnesium før og aner ikke hvordan de skal se ut. Noen som har hatt samme typen og kan bekrefte at de skal være så røffe? D-vitaminene jeg tar er ikke røffe i det hele tatt. Anonymkode: 2aa80...6e2
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 De hadde jeg tatt tilbake til apoteket, jobber i helsevesenet og har aldri sett tabletter som ikke har en glatt overflate. Anonymkode: de268...397
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): De hadde jeg tatt tilbake til apoteket, jobber i helsevesenet og har aldri sett tabletter som ikke har en glatt overflate. Anonymkode: de268...397 Jeg er skeptisk til å ta de, men jeg er også over gjennomsnittlig engstelig til medisiner og kosttilskudd. Jeg ble veldig overrasket over hvordan de så ut. Ikke noe annet jeg har vært borti har sett sånn ut. Trodde først det var brusetabletter eller tyggetabletter for de så så porøse ut. Samboeren sier at det sikkert ikke er noe feil med de. Mulig det, men tenker med en gang at noe har gått feil i produksjonen. Om det er pressingen av tabletten eller ingrediensene har jeg ikke noe formening om. Men klarer ikke helt stole på at inneholdet er likt i alle tablettene når de har ulik størrelse. Selv om det sikkert ikke er store avviket. Men når det først ser slurvete ut tenker jeg da automatisk hva annet har de slurvet med🤔 Anonymkode: 2aa80...6e2
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Ser ut som de har vært fuktige synes jeg. Ville tatt dem med til apoteket og spurt Anonymkode: 3206a...3cf
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Jeg ville og tatt de med tilbake til apoteket. Har brukt mange typer tabletter, aldri noen som ser sånn ut. Sikkert en feil i produksjonen eller noe. Anonymkode: 38795...738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå