Gå til innhold

Ok, trenger litt hjelp her... Ikke kjeft.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 16 har tydeligvis vært i nattbordskuffen min å funnet womanizeren min. I dag morges når jeg skulle bruke den var den borte. Vet at det er hun som kan ha tatt den da det bare er oss to her. Hva bør jeg si til henne? Skal jeg bare si at den er min, at hun kan kjøpe sin egen? Eller skal jeg bare la henne beholde den? 

Anonymkode: 8819e...b80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, litt spesielt å ta mamma sine sexleketøy da, hadde blitt temmelig overrasket om det skjedde ;)

Jeg hadde ikke sagt noe, bare latt henne ha den og ikke si noen ting om at den var savnet...

Anonymkode: 2307e...9ba

Skrevet

Oi, den er kjip😬 Jeg vet ikke helt hvordan jeg ville løst det, men jeg ville jo ikke ha delt den med henne. 
Jeg føler også det ville blitt feil å kjøpe en til henne, men har hun inntekt kunne hun fått beskjed om å kjøpe selv. Men ettersom hun allerede har lånt din, har hun tydeligvis ikke sperrer på å dele sexleketøy med deg, og hun kan jo finne på å «låne» den igjen. Og da er det ikke sikkert at du får vite det.

Sånn sett hadde kanskje det enkleste, men ikke nødvendigvis det beste/riktige, vært å la henne beholde den, ikke nevne noe og kjøpe en ny selv.

Skrevet

Vet hun koser seg litt innimellom, å det er bare bra, men hadde aldri sett for meg at hun ville ta min womanizer... Vil ikke dele sexleketøyene mine med henne. Tror nok jeg bare la henne beholde den, å kjøper en ny. Da blir det i hvert fall ikke flaut for henne sånn set. Legger hun den tilbake, blir det verre... 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Vet hun koser seg litt innimellom, å det er bare bra, men hadde aldri sett for meg at hun ville ta min womanizer... Vil ikke dele sexleketøyene mine med henne. Tror nok jeg bare la henne beholde den, å kjøper en ny. Da blir det i hvert fall ikke flaut for henne sånn set. Legger hun den tilbake, blir det verre... 

Hi

Om hun legger den tilbake kan du gi den til henne og si at du har kjøpt deg ny, og at sexleketøy er noe du helst ikke deler sånn frem og tilbake?

Ellers ville jeg holdt munn om akkurat den biten, men nevnt i en samtale hvor det faller seg naturlig at «hvis hun har sexleketøy må hun huske å rense de» f.eks (si du nettopp leste en artikkel eller noe? 😅).

Anonymkode: 4dcee...28f

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Om hun legger den tilbake kan du gi den til henne og si at du har kjøpt deg ny, og at sexleketøy er noe du helst ikke deler sånn frem og tilbake?

Ellers ville jeg holdt munn om akkurat den biten, men nevnt i en samtale hvor det faller seg naturlig at «hvis hun har sexleketøy må hun huske å rense de» f.eks (si du nettopp leste en artikkel eller noe? 😅).

Anonymkode: 4dcee...28f

Det går jo an. Nei, det er rart å dele sexleketøyene med datteren sin. Men det er jo tydelig at ikke hun bryr seg om det. Er bedre om hun hadde spurt om hun kunne låne den. 

Trenger ikke si at jeg har lest noe. 

For se hva som skjer, om hun ikke legger den tilbake er det jo forsåvidt avgjort. Da er den hennes. 

Hi

Skrevet

Tror jeg hadde oversett den og kjøpt meg en ny, samt funnet ett nytt sted å ha den. Men jeg hadde nok gjentatt ved en passende anledning at hun skal spørre hver gang hun låner noen av mine ting som feks sko, jakke osv. da hadde hun kanskje skjønt at det gjalt alle dine personlige ting som dere ikke har felles. 

Anonymkode: 9912a...68a

Skrevet

😂 Sorry at jeg ler av den da, men litt komisk er det jo 😅 

Ville som andre skriver her kjøpt en ny og gjemt den veldig godt. 

Anonymkode: 56f20...b81

Skrevet

Selvfølgelig snakker du med henne. Hva feiler det folk? Ikke rart det er mange rare mennesker rundt omkring. 

Det er måten du snakker til henne på som avgjør om det blir flaut eller ikke, og det hun gjorde er jo flaut og som mor vil jeg at mitt barn forstår såpass. 

Jeg hadde sex da jeg bodde hjemme som 18 åring, noe mine foreldre hørte. Mamma sa ifra på en helt grei måte dagen etter. Så vi tok det litt roligere deretter, og nå i voksen alder står jeg heller ikke og dundrer løs oppetter veggen der naboen har soverom vegg i vegg. Hadde sikkert vært en som skriker og hyler selv om naboen hører på om jeg aldri fikk beskjed. 

Ikke glem at en 16 åring ikke er fullt utviklet oppi toppen og hun forstår neppe at det blir oppdaget. Det at du oppdaget det er nettopp noe hun må vite. Flaut om det skulle gjenta seg hos en venninne, svigermor eller noe fordi mamma ikke tørr å prate med son egen datter. 

Anonymkode: 55c4c...625

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Datteren min på 16 har tydeligvis vært i nattbordskuffen min å funnet womanizeren min. I dag morges når jeg skulle bruke den var den borte. Vet at det er hun som kan ha tatt den da det bare er oss to her. Hva bør jeg si til henne? Skal jeg bare si at den er min, at hun kan kjøpe sin egen? Eller skal jeg bare la henne beholde den? 

Jeg hadde kjøpt en ny til meg sjæl hehe. Eller to nye.. En til dere hver. 

Anonymkode: d5949...c38

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 30.4.2022 den 20.59):

Jeg hadde kjøpt en ny til meg sjæl hehe. Eller to nye.. En til dere hver. 

Anonymkode: d5949...c38

Jeg skal bestille en ny, hun kan bare den gamle. 

Hi

Skrevet

Jeg ville skrevet en lapp med "Ligg unna!" og lagt den i nattbordskuffen. Du har kanskje flere elskere nede i skuffen 😂

Anonymkode: 64c8a...6a0

Skrevet

Au da!
Bra jeg har låsbar skuff!

Anonymkode: 8d9e8...ffd

Skrevet

Å bare gå i nattbordskuffen og ta mammas dildo sånn uten videre, er jo faktisk veldig spesielt. Jeg hadde helt klart pratet med henne. Hun vet jo at du vil merke dette uansett, så hun kan jo ikke bare late som ingenting heller. 

Si at den er privat, men at hun kan skaffe seg sin egen og at det ikke er flaut. 

Skrevet

Til deg over her, en womanizer er ikke dildo, kun noe du legger på klitoris. 

Når det er sagt, så er det såå merkelig hun har tatt den. Hun har ikke bare lånt en liten stund, men faktisk tatt den. Husket hun laderen da? De lades jo med usb disse, og hun må jo gå tom for strøm snart 😅 

Anonymkode: 98cf9...dad

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Til deg over her, en womanizer er ikke dildo, kun noe du legger på klitoris. 

Når det er sagt, så er det såå merkelig hun har tatt den. Hun har ikke bare lånt en liten stund, men faktisk tatt den. Husket hun laderen da? De lades jo med usb disse, og hun må jo gå tom for strøm snart 😅 

Anonymkode: 98cf9...dad

Har sagt at hun kan beholde den. Har gitt henne laderen. Sa at jeg synes hun kunne pratet med meg før hun tok den, hun kunne jo spurt om hun fikk prøve den. Sa at slike ting er normalt å være nysgjerrig på, men at sexleketøy er privat. Så vi kom greit ut av det. Har bestilt en ny.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Har sagt at hun kan beholde den. Har gitt henne laderen. Sa at jeg synes hun kunne pratet med meg før hun tok den, hun kunne jo spurt om hun fikk prøve den. Sa at slike ting er normalt å være nysgjerrig på, men at sexleketøy er privat. Så vi kom greit ut av det. Har bestilt en ny.

Hi

Det synes jeg var en fin måte å håndtere det på👍🏻

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (5 timer siden):

Det synes jeg var en fin måte å håndtere det på👍🏻

Takk, det ordnet seg. 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...