Gå til innhold

Sommerferie til Gdansk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det trygt? 

Anonymkode: cae5e...e4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være trygt?

Anonymkode: c5e69...ab1

Skrevet

Hvorfor ønsker du å dra til et land som driter i menneskerettigheter og likestilling?

Anonymkode: 38e9e...130

Skrevet

Fordi det er det vi har råd til. 

Er bare redd med tanke på krigen i Ukraina 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Fordi det er det vi har råd til. 

Er bare redd med tanke på krigen i Ukraina 

Dere har også råd til å dra til Sverige eller Danmark, eller feriere i Norge. Nei, dere velger å dra til et land der kvinner dør fordi de ikke har lov til å ta abort. 

https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/rggr2R/abortloven-har-gjort-kvinners-liv-i-polen-til-et-helvete

Anonymkode: 38e9e...130

Skrevet

Jeg personlig tviler på at Russland kommer til å bombe Polen, og ihvertfall ikke opp mot østersjøen hvor det er masse turister så de erter på seg allverdens land.

Men Putin er ikke helt god i hode, og han har rådgivere som ikke tør fortelle han den hele og fulle sannhet om noe som helst for de har mer å tjene på å snakke han etter munnen og bare være enig.

Så man kan jo ikke gi garantier for noe som helst, plutselig kommer det bomber i hytt og pine fra Russland, men meg vil nå likevel si det er trygt å reise til Gdansk.

Jeg hadde ikke reist til Moldova, Romania og disse landene rundt Svartehavet, ikke godt å si hva Putin tenker om utvidelser av eget kongerike den veien...

Anonymkode: 1a9c6...608

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...