Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 Hvorfor skulle det ikke være trygt? Anonymkode: c5e69...ab1
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 Hvorfor ønsker du å dra til et land som driter i menneskerettigheter og likestilling? Anonymkode: 38e9e...130
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Fordi det er det vi har råd til. Er bare redd med tanke på krigen i Ukraina Anonymkode: cae5e...e4a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Fordi det er det vi har råd til. Er bare redd med tanke på krigen i Ukraina Anonymkode: cae5e...e4a Dere har også råd til å dra til Sverige eller Danmark, eller feriere i Norge. Nei, dere velger å dra til et land der kvinner dør fordi de ikke har lov til å ta abort. https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/rggr2R/abortloven-har-gjort-kvinners-liv-i-polen-til-et-helvete Anonymkode: 38e9e...130
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 Jeg personlig tviler på at Russland kommer til å bombe Polen, og ihvertfall ikke opp mot østersjøen hvor det er masse turister så de erter på seg allverdens land. Men Putin er ikke helt god i hode, og han har rådgivere som ikke tør fortelle han den hele og fulle sannhet om noe som helst for de har mer å tjene på å snakke han etter munnen og bare være enig. Så man kan jo ikke gi garantier for noe som helst, plutselig kommer det bomber i hytt og pine fra Russland, men meg vil nå likevel si det er trygt å reise til Gdansk. Jeg hadde ikke reist til Moldova, Romania og disse landene rundt Svartehavet, ikke godt å si hva Putin tenker om utvidelser av eget kongerike den veien... Anonymkode: 1a9c6...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå