Gjest Fornax Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Jeg har hull i ørene, men bruker sjeldent øredobber. Tror hullene er skjeve, det er i hvert fall vanskelig å få øredobbene enkelt gjennom og det gjør litt vondt. Skal i selskap neste helg og har veldig lyst til å pynte meg med øredobber. Kan jeg få laget "rettere" hull der de allerede er? Har noen tips tid bra sted for dette i Oslo?
Lille krøll Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 Posh piercing er helt fantastiske. om de kan hjelpe deg med kun 1 uke vet jeg ikke men de ordner opp det meste og har livstidsgaranti.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 Jeg fikk hull i ørene hos frisør på 90-tallet. Ble skjevt og grodde halvt igjen. Jeg var hos piercer og fikk nye i fjor sommer. De var tydelige på at man ikke skal bytte ut piercing-dobben på 3 mnd.. Så det vil hjelpe deg lite om en uke. Anonymkode: 9c855...6c5
Gjest Fornax Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Takk for tips. Da bør jeg tenke mer langsiktig og ikke forhaste meg. Piercingsted var bra ide, de er sikkert mye mer presise.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Bør absolutt gå til noen som har god erfaring med piercing. Anonymkode: 3485e...402
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 Gå til en piercer og rett opp etter du har vært på det du skal. For nå: prøvd å hold kluter/papir/kompresser med varmt vann over hullene foran og bak (evnt ta en varm dusj), hold selve dobben (ikke pynten) under veldig varmt vann i vasken før du putter de i, skal hjelpe noe Test ut før selve dagen, alltid lurt å sjekke på forhånd om det hjelper. Anonymkode: c5db2...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå