Anonym bruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Jeg har ved flere anledinger rapportert falske profiler på Facebook, men hver gang så får jeg beskjed om at de har gjennomgått profilen og ikke funnet noen feil. Jeg skulle ønske det fantes en eksternt nettside for rapportering av falske profiler og om de var regisrert der i tillegg til at Facebook sa at alt var ok så ville Facebook blitt erstaingsansvarlig for eventuell svindel eller annet ulovlig den personen gjorde etter dette. Jeg tror det på sikt ville gjort at de tok sikkerheten større enn det som de gjør i dag. Anonymkode: 72e00...89a
Anonym bruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 De, Facebook, tjener penger på disse profilene. Så lenge de gjør det vil de kreve ganske mye for å avslutte disse profilene som de tjener penger på. Anonymkode: b90fa...56d
Gladjente00 Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 Facebook er fakebook.. de styrer den akkuratt som de selv ønsker og sletter og lar ting være der akkuratt som de passer. Håper den blir fjernet og slettet snart
Anonym bruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 Det gjelder jo ikke bare Facebook men alle typer sosiale media. Man burde kanskje også inkludere datingsider. Jeg har aldri blitt lurt, men tenker det er mange som blir det, for det er så utrolig lett. Spesielt når ingen av platformene er ansvarlig. Anonymkode: 72e00...89a
Anonym bruker Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har ved flere anledinger rapportert falske profiler på Facebook, men hver gang så får jeg beskjed om at de har gjennomgått profilen og ikke funnet noen feil. Jeg skulle ønske det fantes en eksternt nettside for rapportering av falske profiler og om de var regisrert der i tillegg til at Facebook sa at alt var ok så ville Facebook blitt erstaingsansvarlig for eventuell svindel eller annet ulovlig den personen gjorde etter dette. Jeg tror det på sikt ville gjort at de tok sikkerheten større enn det som de gjør i dag. Anonymkode: 72e00...89a Faktisk enig. Anonymkode: 1b9b7...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå