Gå til innhold

Syns dere dette er frekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg låner ikke bunad eller sølv til noen. Jeg har gjort ting før for å være snill. Og det overrasker meg så lite nøye folk er. Jeg er livredd ketchup flekker på bunaden osv. Det går ikke vekk eller at noen mister søljer jeg har arvet. Når det gjelder bunad er jeg streng og sier nei. 

Den nye damen kan fint gå med kjole og begynne å spare til festdrakt. Det er like fint. 

Anonymkode: 1d5ac...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg låner ikke bunad eller sølv til noen. Jeg har gjort ting før for å være snill. Og det overrasker meg så lite nøye folk er. Jeg er livredd ketchup flekker på bunaden osv. Det går ikke vekk eller at noen mister søljer jeg har arvet. Når det gjelder bunad er jeg streng og sier nei. 

Den nye damen kan fint gå med kjole og begynne å spare til festdrakt. Det er like fint. 

Anonymkode: 1d5ac...8ea

Dama vil låne kun søljer fordi hun har egen bunad. 

Anonymkode: 2f2f2...cf0

Skrevet
On 4/29/2022 at 12:33 PM, Anonym bruker said:

Broren til mannen har fått seg dame, og svigermor er i fyr og flamme. Er lenge siden han har hatt noen. Forholdet er helt ferskt, og jeg vet ikke hvem hun er og har ikke møtt henne enda. 
Så ringer svigermor og spør om jeg skal bruke bunaden min på 17. mai. Jeg svarer at jeg ikke vet enda. Om jeg tar den eller om jeg skal kjøpe meg en kjole. Nei, for hvis ikke jeg skulle bruke den, så lurte hun på om ikke den nye dama kunne låne søljer av meg. 
Jeg har ikke lyst til å låne bort søljene mine til noen jeg ikke kjenner  og aldri har møtt. 
Er jeg vrang eller er svigermor frekk?

Anonymkode: 1e5c2...4b1

Synes hun ikke var frekk, men synes ikke du er vrang heller,skjønner du ikke vil låne det bort, er jo dyre saker

Anonymkode: 0f485...8b2

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 30.4.2022 den 10.26):

Dama vil låne kun søljer fordi hun har egen bunad. 

Anonymkode: 2f2f2...cf0

Det kan hun låne av noen i en nærmere relasjon til seg selv. Eller kjøpe. Herregud. 

Anonymkode: 87330...1a4

Skrevet

Jeg syns litt synd på nydama, jeg… Tenk så kleint for henne at svigermor skal ordne og fikse for henne. Regner med hun ikke har spurt om dette selv, npr hun aldri har møtt deg engang…

Anonymkode: d0f27...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...