Anonym bruker Skrevet 29. april 2022 #26 Skrevet 29. april 2022 "Kjære, jeg har fått med meg at Elsa har vært utro, jeg fikk litt sjokk da jeg hørte det, hun var vel den siste jeg ville tenkt det om." Det er vel da en sjans for at det blir en liten samtale om det, og da kan du jo flette inn at du har merket at han har blitt litt vel opptatt av hva du bedriver tiden med og stiller en del spørsmål som han ikke har gjort før og bare spørre rett ut om dette har gjort at han har begynt å tenke at når det kan skje Petter og Elsa, så kan det skje hos dere også? Du har merket at han stiller en del uvante spørsmål. Så kan dere jo ha en samtale om det. Det er ikke helt uvanlig at sånn tanker kan dukke opp når man opplever sånn ting i nærheten. Og ikke bruk ord som "tror du at jeg...", men mer av typen "Er du rett for at jeg? " Prat om det uten å beskylde ham for å mistenke deg for noe. Anonymkode: 8aa80...dfc
Anonym bruker Skrevet 29. april 2022 #27 Skrevet 29. april 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du forstår ham ihjel. Han trenger å få vite at dette ikke er akseptabelt. Anonymkode: bacec...e9f Enig. Anonymkode: 529e4...647
Anonym bruker Skrevet 29. april 2022 #28 Skrevet 29. april 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Synes det er du som gir en del feil signaler her, å det bør ryddes opp i. Sett deg med å prat med ham på en voksen og ordentlig måte. Dere finner ut av det. Ikke hør på det pisset at du må forlate ham. Så svak er du ikke. Anonymkode: fdfd2...048 Konkret hvilke signaler er det gi gir som er «feil»? Anonymkode: c98d7...2b6
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #29 Skrevet 30. april 2022 Vi fikk snakket litt i går kveld. Både kammeraten og mannen min har spilt dataspill ganske mye. Når jeg er på aktiviteter med barna i helgene støvsuge han over gulvene, vasker dem, skifter på sengene og spiller resten av tiden. Nå jeg styrer og ordner med ting spiller han. Dersom jeg møter venner eller trener så spiller han. Selvfølgelig han tar seg av barna når han skal og slikt, men bruker hver ledige stund til å spille. Slik har det også være med kameraten. Etter hva mannen sier så var noe av grunnen til at hun var utro at hun følte hun ikke ble satt pris på og de eneste hun gjorde var å drive Familien AS mens mannen oppførte seg som en ekstra unge. Hun trengte noen som satte pris på henne som kvinne. Mannen min er redd jeg føler det sammen og prøver å involvere seg litt mer i meg. Ønske at vi har litt tid med hverandre som å se serie på kvelden sammen, være med i helgene når det skjer noe med ungene, vise interesse for hva jeg holder på med og så videre. Samtidig er han redd jeg vil finn på det samme. Har er lei seg for at jeg føler at han prøver å kontrollere meg, og ja han liker ikke at jeg skal på forretningsreise siden det var da hun andre var utro, men han vet også at det ikke betyr at jeg kommer til å være det. Uansett, han skal skjerpe seg, men fremdeles delta mer aktivt i familien og bruke mer tid på meg. Hvorvidt noe av dette var løgn eller ikke er egentlig ikke så viktig for meg, bare han slutter å grave og spørre hele tiden. Anonymkode: 86b53...f9a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #30 Skrevet 30. april 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Vi fikk snakket litt i går kveld. Både kammeraten og mannen min har spilt dataspill ganske mye. Når jeg er på aktiviteter med barna i helgene støvsuge han over gulvene, vasker dem, skifter på sengene og spiller resten av tiden. Nå jeg styrer og ordner med ting spiller han. Dersom jeg møter venner eller trener så spiller han. Selvfølgelig han tar seg av barna når han skal og slikt, men bruker hver ledige stund til å spille. Slik har det også være med kameraten. Etter hva mannen sier så var noe av grunnen til at hun var utro at hun følte hun ikke ble satt pris på og de eneste hun gjorde var å drive Familien AS mens mannen oppførte seg som en ekstra unge. Hun trengte noen som satte pris på henne som kvinne. Mannen min er redd jeg føler det sammen og prøver å involvere seg litt mer i meg. Ønske at vi har litt tid med hverandre som å se serie på kvelden sammen, være med i helgene når det skjer noe med ungene, vise interesse for hva jeg holder på med og så videre. Samtidig er han redd jeg vil finn på det samme. Har er lei seg for at jeg føler at han prøver å kontrollere meg, og ja han liker ikke at jeg skal på forretningsreise siden det var da hun andre var utro, men han vet også at det ikke betyr at jeg kommer til å være det. Uansett, han skal skjerpe seg, men fremdeles delta mer aktivt i familien og bruke mer tid på meg. Hvorvidt noe av dette var løgn eller ikke er egentlig ikke så viktig for meg, bare han slutter å grave og spørre hele tiden. Anonymkode: 86b53...f9a Så bra, der ser man, ikke alltid intensjonene er hva de kan virke som sett fra en side. Han bare er litt klønete og ute av trening 😅 Tipper det kommer til å gå helt fint med dere jeg 👍🏻 Anonymkode: db06a...ae9
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #31 Skrevet 30. april 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Vi fikk snakket litt i går kveld. Både kammeraten og mannen min har spilt dataspill ganske mye. Når jeg er på aktiviteter med barna i helgene støvsuge han over gulvene, vasker dem, skifter på sengene og spiller resten av tiden. Nå jeg styrer og ordner med ting spiller han. Dersom jeg møter venner eller trener så spiller han. Selvfølgelig han tar seg av barna når han skal og slikt, men bruker hver ledige stund til å spille. Slik har det også være med kameraten. Etter hva mannen sier så var noe av grunnen til at hun var utro at hun følte hun ikke ble satt pris på og de eneste hun gjorde var å drive Familien AS mens mannen oppførte seg som en ekstra unge. Hun trengte noen som satte pris på henne som kvinne. Mannen min er redd jeg føler det sammen og prøver å involvere seg litt mer i meg. Ønske at vi har litt tid med hverandre som å se serie på kvelden sammen, være med i helgene når det skjer noe med ungene, vise interesse for hva jeg holder på med og så videre. Samtidig er han redd jeg vil finn på det samme. Har er lei seg for at jeg føler at han prøver å kontrollere meg, og ja han liker ikke at jeg skal på forretningsreise siden det var da hun andre var utro, men han vet også at det ikke betyr at jeg kommer til å være det. Uansett, han skal skjerpe seg, men fremdeles delta mer aktivt i familien og bruke mer tid på meg. Hvorvidt noe av dette var løgn eller ikke er egentlig ikke så viktig for meg, bare han slutter å grave og spørre hele tiden. Anonymkode: 86b53...f9a Hvordan bortforklarte han den ideen om at du skal droppe jobbreiser? Og at du skal kutte ut mannlige kjenninger på Facebook? Jeg kan ikke tenke meg at noen av dem saboterer for hans prosjekt om å delta litt mer i forholdet i stedet for å leke tenåring? Anonymkode: 529e4...647
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #32 Skrevet 30. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvordan bortforklarte han den ideen om at du skal droppe jobbreiser? Og at du skal kutte ut mannlige kjenninger på Facebook? Jeg kan ikke tenke meg at noen av dem saboterer for hans prosjekt om å delta litt mer i forholdet i stedet for å leke tenåring? Anonymkode: 529e4...647 Som jeg skrev: "Samtidig er han redd jeg vil finn på det samme." og "a han liker ikke at jeg skal på forretningsreise siden det var da hun andre var utro". Han prøver faktisk ikke å bortforklare det.... HI Anonymkode: 86b53...f9a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #33 Skrevet 30. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Som jeg skrev: "Samtidig er han redd jeg vil finn på det samme." og "a han liker ikke at jeg skal på forretningsreise siden det var da hun andre var utro". Han prøver faktisk ikke å bortforklare det.... HI Anonymkode: 86b53...f9a Og de fyrene på facebook? Skal du ligge med dem også fordi han gamer? Anonymkode: 529e4...647
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #34 Skrevet 30. april 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Vi fikk snakket litt i går kveld. Både kammeraten og mannen min har spilt dataspill ganske mye. Når jeg er på aktiviteter med barna i helgene støvsuge han over gulvene, vasker dem, skifter på sengene og spiller resten av tiden. Nå jeg styrer og ordner med ting spiller han. Dersom jeg møter venner eller trener så spiller han. Selvfølgelig han tar seg av barna når han skal og slikt, men bruker hver ledige stund til å spille. Slik har det også være med kameraten. Etter hva mannen sier så var noe av grunnen til at hun var utro at hun følte hun ikke ble satt pris på og de eneste hun gjorde var å drive Familien AS mens mannen oppførte seg som en ekstra unge. Hun trengte noen som satte pris på henne som kvinne. Mannen min er redd jeg føler det sammen og prøver å involvere seg litt mer i meg. Ønske at vi har litt tid med hverandre som å se serie på kvelden sammen, være med i helgene når det skjer noe med ungene, vise interesse for hva jeg holder på med og så videre. Samtidig er han redd jeg vil finn på det samme. Har er lei seg for at jeg føler at han prøver å kontrollere meg, og ja han liker ikke at jeg skal på forretningsreise siden det var da hun andre var utro, men han vet også at det ikke betyr at jeg kommer til å være det. Uansett, han skal skjerpe seg, men fremdeles delta mer aktivt i familien og bruke mer tid på meg. Hvorvidt noe av dette var løgn eller ikke er egentlig ikke så viktig for meg, bare han slutter å grave og spørre hele tiden. Anonymkode: 86b53...f9a Så bra dere fikk snakket så godt sammen Det er jo flott at han sier han vil game mindre og bruke mer tid med deg og familien. Følg ham opp på det, ikke la det skli ut. Når det gjelder det andre de over her sier om det med fb og jobbreiser, der tenker jeg det bare er å minne ham på at du og han ikke er kompisen og hans kone, og også minne ham på at det han føler på av usikkerhet er helt ubegrunnet frykt så lenge du og han tar vare på forholdet deres (og han ikke prioriterer gaming foran deg og familien). Det er jo naturlig at han føler på en frykt når han ser at han gjør akkurat det samme som gjorde at kompisen mista kona, men da er det bare å trygge ham ved å si at det er jo han som velger hva han vil prioritere fremover og kan vise det i praksis. Og også at dere må fortsette å kommunisere godt og ta vare på eget forhold videre. Lykke til videre Anonymkode: dac4c...d4e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2022 #35 Skrevet 30. april 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hvordan bortforklarte han den ideen om at du skal droppe jobbreiser? Og at du skal kutte ut mannlige kjenninger på Facebook? Jeg kan ikke tenke meg at noen av dem saboterer for hans prosjekt om å delta litt mer i forholdet i stedet for å leke tenåring? Anonymkode: 529e4...647 Vi leser forskjellig, står det ikke at han spør om hun virkelig må? Eller? Ikke ett krav om at hun skal droppe den. Anonymkode: db06a...ae9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå