Gå til innhold

Hvor mange km kjører du i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge barna mine trener, så jeg kjører til trening 5 ganger, 4 dager i uken. Jeg la merke til hvilken dag bilen rundet 200 000 fordi jeg gjorde noe spesielt den dagen. Det er nå 6 uker siden i morgen, og jeg har allerede kjørt 3000 km! Det er til og fra jobb, til og fra treninger og en tur til besøk på besøk til ei venninne som bor et stykke unna, ca 12 mil. 
Det er to mil en vei til jobb, og 2 mil til treningene. Det er sykt mye kjøring per måned. 200 mil faktisk!

Hvor mye kjører dere sånn ca?

Anonymkode: c5f5f...88b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 400 km. 

Anonymkode: 3a1e5...b67

Skrevet

Variere litt da jeg bruker bilen i jobb, men havner et sted mellom 3500-5000 km pr mnd

Anonymkode: 766d1...a09

Skrevet

I gjennomsnitt så blir det ca 500 - 600 km.

Anonymkode: a5d0d...b26

Skrevet

La meg tenke.
Er ca 22 arbeidsdager i en måned, 30 km til jobb og 30 km hjem igjen.
Litt kjøring av unger på aktiviteter og handling.
Det blir vel fort en 1.500 km i måneden

Anonymkode: 5854d...8aa

Skrevet

Denne måneden blir det ca 2000 km. 

Skrevet

Tja, gjennomsnitt ett par mil. Bor sentralt, så trenger bare vil når vi skal til fjells.

Anonymkode: 1cb58...ab7

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Begge barna mine trener, så jeg kjører til trening 5 ganger, 4 dager i uken. Jeg la merke til hvilken dag bilen rundet 200 000 fordi jeg gjorde noe spesielt den dagen. Det er nå 6 uker siden i morgen, og jeg har allerede kjørt 3000 km! Det er til og fra jobb, til og fra treninger og en tur til besøk på besøk til ei venninne som bor et stykke unna, ca 12 mil. 
Det er to mil en vei til jobb, og 2 mil til treningene. Det er sykt mye kjøring per måned. 200 mil faktisk!

Hvor mye kjører dere sånn ca?

Anonymkode: c5f5f...88b

0

Anonymkode: e2e90...006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...