Gå til innhold

Levere igjen kyllingen eller kaste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte kyllingfilet på butikken forrige uke som jeg skulle ha idag, best før 1 mai,men den stinker altså så fælt 😝 Det lukter i hele huset..Kan man levere igjen? Er stor pakningsom holder til 2 middager hos oss.

Anonymkode: 714ec...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser rart ut med så lang holdbarhet! Ta den med. Hvis flere hadde blitt flinkere til det så slapp vi de dårlige varene vi kan kjøpe noen ganger. 

Anonymkode: 78514...e22

Skrevet

Hvis du mener den er dårlig, så er det bare å levere den igjen. Jeg leverte kjøttdeig på Meny, som var helt oppblåste og grå, åpnet de ikke engang, det var ikke noe problem å få nye.

Anonymkode: 44fd4...6a1

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det ser rart ut med så lang holdbarhet! Ta den med. Hvis flere hadde blitt flinkere til det så slapp vi de dårlige varene vi kan kjøpe noen ganger. 

Anonymkode: 78514...e22

Det er jo helt vanlig med 2 uker holdbarhet.

Anonymkode: 44fd4...6a1

Skrevet

Det er bare å levere den igjen.

Sønnen min jobber i matbutikk og han sier det av og til kommer folk tilbake med ting som er dårlig, om f.eks vakumet har gått blir det jo bakterier inni der. Da får de bare en ny.

Anonymkode: 7f11a...077

Skrevet

jeg hadde hevet den og ikke tenkt mer på det...

Anonymkode: 0f529...3cc

Skrevet

Jeg hadde kastet, så gått til butikken og forklart problemet. Vi handler stort sett alltid på samme butikk, de kjenner oss, vi kjenner de. Så hvis vi klager på en vare,så stoler de på oss, og vi får en ny. 

Anonymkode: 54742...db6

Skrevet

Har snakket med sjefen på kiwi, kunne bre kaste kyllingfileten, ta bilde av etiketten så de kunne sende den til leverandør og så får jeg ny kyllingfilet 😊

Hi

Anonymkode: 714ec...36a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...