Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Er sylte forkjølet, snørrer litervis, helt tett, er syk og slapp, hodepine, øresus, litt sår hals. Mest sannsynlig ingen feber, men har likevel litt sykdomsfølelse i kroppen.Startet i går, økte på i dag. Testet negativt for korona i morges. Det er ikke influensa. I morgen tidlig skal jeg på et fly til utlandet, og dra rett på en konferanse der jeg er en av mange som skal holde innlegg. Det sitter langt inne å kansellere, men jeg er veldig usikker på om jeg br gjøre dte likevel. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: f6008...368
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #2 Skrevet 28. april 2022 Spist paracet og reist. Anonymkode: 4023d...130
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 Du holder deg hjemme tenker jeg. Ikke smitt en haug med mennesker som ser frem til ulike ting de skal gjøre osv. Folk flest vil ikke bli syke. God bedring. Anonymkode: c8cc1...fc0
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #4 Skrevet 28. april 2022 Hvor lenge skal du være der, om det er en natt og du er så syk så ikke noe poeng. Skal du bli lenge, så hadde jeg reist og satset på å bli bedre. Er du verre i morra, kan du jo igrunnen ikke reise uansett da. Så fordrer jo at du går mot bedring. Anonymkode: 39e37...bde
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge skal du være der, om det er en natt og du er så syk så ikke noe poeng. Skal du bli lenge, så hadde jeg reist og satset på å bli bedre. Er du verre i morra, kan du jo igrunnen ikke reise uansett da. Så fordrer jo at du går mot bedring. Anonymkode: 39e37...bde Én natt. Middag med de andre konferansedeltakerne i morgen kveld....... Anonymkode: f6008...368
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #6 Skrevet 28. april 2022 Jeg ville aldri i verden reist av hensyn til de andre deltakerne. Og passasjerene på flyet. Da jeg reiste hjem fra Spania for et par uker siden var den gamle damen ved siden av meg nedsyltet i forkjølelse. Ikke så veldig stas for meg å sitte ved siden av, og gjett hvem som ble dårlig noen dager etterpå. Drit kjipt! Anonymkode: 5135c...cb1
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #7 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jeg ville aldri i verden reist av hensyn til de andre deltakerne. Og passasjerene på flyet. Da jeg reiste hjem fra Spania for et par uker siden var den gamle damen ved siden av meg nedsyltet i forkjølelse. Ikke så veldig stas for meg å sitte ved siden av, og gjett hvem som ble dårlig noen dager etterpå. Drit kjipt! Anonymkode: 5135c...cb1 Ja, jeg tenker litt det også. Jeg er sikkert kjempesmittsom, sånn som jeg hoster, nyser og snørrer. Anonymkode: f6008...368
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #8 Skrevet 28. april 2022 Jeg hadde ikke orket å reist, av hensyn til meg selv i første rekke. Høres ut som du har det veldig tussig, og da er det best å holde seg i sengen, god bedring 🤗 Anonymkode: 053dc...cbc
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #9 Skrevet 28. april 2022 Kommer selvfølgelig an på hvor viktig det hadde vært at jeg var der. «Alt» kan trumfes. I utgangspunktet hadde jeg blitt hjemme av hensyn til de andre. Men du vet jo selv best hva du ofrer. Anonymkode: 99888...0f9
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #10 Skrevet 28. april 2022 Du kan få positiv test om to dager.. Anonymkode: 3d8cf...d61
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #11 Skrevet 28. april 2022 Ikke reis. Se ev. - om du orker - å få til at du kan holde innlegget ditt via skype eller noe. Orker du ikke å gjøre det, da er du jo heller ikke i form til å reise. Ikke risiker å smitte folk på flyet og alle andre som er så uheldig å komme nær deg og blir smittet, som så tar med seg smitte videre... Anonymkode: 7fdce...a68
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #12 Skrevet 28. april 2022 Nei jeg hadde nok ikke det. Å reise i fly med tette luftveier er grusomt... Anonymkode: 092ca...f97
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #13 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke reis. Se ev. - om du orker - å få til at du kan holde innlegget ditt via skype eller noe. Orker du ikke å gjøre det, da er du jo heller ikke i form til å reise. Ikke risiker å smitte folk på flyet og alle andre som er så uheldig å komme nær deg og blir smittet, som så tar med seg smitte videre... Anonymkode: 7fdce...a68 God bedring, forresten Anonymkode: 7fdce...a68
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #14 Skrevet 28. april 2022 Nei, og for meg er det en selvfølge å holde seg hjemme hvis man er såpass dårlig. Mest av hensyn til andre mennesker. Jeg får helt neller av superegoister som går syke på jobb ol. med en stolt "se hvor tøff jeg er som klarer å kreke meg på jobb selv om jeg er syk"- mine. Nei, du er ikke tøff for helvete, men jævlig egoistisk!!! Anonymkode: be95c...d0a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #15 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Nei, og for meg er det en selvfølge å holde seg hjemme hvis man er såpass dårlig. Mest av hensyn til andre mennesker. Jeg får helt neller av superegoister som går syke på jobb ol. med en stolt "se hvor tøff jeg er som klarer å kreke meg på jobb selv om jeg er syk"- mine. Nei, du er ikke tøff for helvete, men jævlig egoistisk!!! Anonymkode: be95c...d0a De føler seg sikkert uerstattelige. Anonymkode: 0eb31...717
Anonym bruker Skrevet 29. april 2022 #16 Skrevet 29. april 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Du kan få positiv test om to dager.. Anonymkode: 3d8cf...d61 Trenger da ikke å teste? Hun er syk uansett hva det er. Best å holde seg hjemme til en er frisk igjen. Anonymkode: 029e3...1af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå