Gå til innhold

Hjelp, hvor handler vi konfirmasjonsdress i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor et stykke unna Trondheim, så har lite peiling på hvilke butikker som har godt utvalg, men må dit i dag for å kjøpe dress. Sønnen er lang og tynn, så utvalget i størrelser og snitt på bør være bra. Hvor drar vi?

Anonymkode: 9a6b8...eb3

Fortsetter under...

Skrevet

Sønnen min er 176 og veier omtrent 55 kilo. Kjøpte på jack and jones, den satt som et skudd!! Aldri før har en bukse sittet så bra på den magre kroppen!

Anonymkode: 29bf6...6a3

Skrevet

Dressmann har godt utvalg også til de unge og "slimme", kjøpte der til ene sønnen min.

Andre sønnen kjøpte på Wagner, og nevøen min på Jack & Jones.

Anonymkode: 6bf11...b43

Skrevet

Tusen takk!😃 Har bare fått tips om Retro og Bertoni fra andre, og føler at sønnen ikke trenger verdens dyreste dress nå når han vokser som en bønnestengel😊 

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk!😃 Har bare fått tips om Retro og Bertoni fra andre, og føler at sønnen ikke trenger verdens dyreste dress nå når han vokser som en bønnestengel😊 

HI

Enig med deg! De har "pakke" med dress, skjorte og slips på Jack&Jones til 1999,- :) Vet ikke hva bare dressen kostet, vi hadde ikke trengt mer enn bare den, men fikk halv pris så slo til!

Skrevet

Dressmann.

Prøvde en haug andre, selv Jack & Jones, før vi endte på Dressmann. De var de eneste som hadde dress som satt fint på min høye og ekstremt tynne konfirmant.

Anonymkode: 9a468...23a

Annonse

Skrevet

Gunnar Ree anbefales veldig. Fagfolk som finner rett størrelse og sørger for at dressen sitter godt. 

Anonymkode: 6238d...92c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Enig med deg! De har "pakke" med dress, skjorte og slips på Jack&Jones til 1999,- :) Vet ikke hva bare dressen kostet, vi hadde ikke trengt mer enn bare den, men fikk halv pris så slo til!

Betalte 2.500 på Dressmann, dress, skjorte og slips der også.

Så da er jo prisene ganske like.

Eldstemann vokste ut av konfirmasjonsdressen sin innen juleballet i 10.klasse, mens lillebror brukte den ut ungdomsskolen før den ble for liten.

Anonymkode: 6bf11...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...